Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Annika - 4 juni 2010 22:02

Källa  


Just så där trött är jag....

Jag ligger på soffan och ser på...nåt...whatever....


Jag orkar faktiskt inte blogga heller.

Om jag flyttar mig till sängen kommer jag att bli klarvaken - jag bara VET att det är så. Det är någon outgrundlig kroppslig funktion som gör att man blir så mycket sömnigare om man kombinerar soffa plus TV.


Nu slutar jag blogga. För idag alltså.


Jizzez, vilket intelligent inlägg.


Annika - harändåingetvettigtattsäga...zzz....



Av Annika - 4 juni 2010 14:28


Så var jag då hemma igen!
Sista jobbet innan sommaren.

(Förutom en hel del möten, men dom är ju inte så betungande.)

Veckan har varit helt förunderlig. Vi har haft förmånen att få träffa en fantastisk grupp med fantastiska människor. Och det härliga vädret gjorde ju inte saken sämre.


Alla kvällar nere vid vattnet när jag suttit vid "magiska klippan" - som jag döpt den till - och filosoferatr har också fyllt på energibägaren. Härligt!!


Men det är alltid skönt att komma hem, för jag är trött efter dom här UGL-kurserna. Lite speciellt trött var jag den här gången, för pollenallergin bara exploderade.


Så ikväll blir det bara vila.....

Annika - packar upp, vattnar blommor och slänger smutskläderna i tvättkorgen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Skapa flashcards