Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Annika - 5 juni 2010 22:23


Jag och Dezi har suttit hela kvällen och planerat semesterresan.

Vi kom inte så långt....

Shit, vad jobbigt det är att reda ut vart man ska och vad man inte ska missa och hur många dagar man ska ha på varje ställe och hur lång tid det tar att komma hit och dit.


Vi bokade i alla fall hemresan. Trodde vi kunde flyga Edinburgh - Göteborg direkt, men si, det gick INTE. Nu har vi bestämt att ta oss till Glasgow och flyga hem därifrån i stället. 200:-/person med Ryan Air. Himla billigt!


  

Andy Garcia


Och NU kollar jag in lite ögongodis: George Clooney, Brad Pit och Andy Garcia. Jag har sett Ocean´s Eleven flera gånger, men det var länge sedan sist och det är alltid kul med "spränga-banken-filmer".


Annika - Las Vegas är en bisarr stad. Säger bara det....

 




Av Annika - 5 juni 2010 17:53


Man går och går och går...

...och går och går och går...

...och plötsligt har man gått 6 km.


Så var det idag.

Min son och jag travade runt Härlanda Tjärn, där barnen badade under vilda skrik. Det såg KALLT ut...brrrr.....


Nu är vi hemma och har ätit köttfärsgryta med korngryn.

Och just nu kollar vi Queen of England.

Det är rätt kul att se insidan på Buckingham Palace. Det engelska kungahuset är ju så otroligt konservativt och pampigt - känns som för 500 år sedan. Lite häftigt. Speciellt att dubba riddare med svärd. FORTFARANDE. Urhäftigt.


(Med en son som är halvengelsk får man ju kolla sånt här, menar jag....)


Annika - gillar faktiskt lite pompa och ståt

Av Annika - 5 juni 2010 09:34


Solen strålar och fåglarna kvittrar.

Visserligen har jag bara kommit så långt som till balkongen, men jag TROR det är jättefint där ute :)


Veckan som kommer innehåller många roliga möten. Speciellt mötet med manusförfattaren - DET ska bli såååå spännande.


Idag ska jag och sonen fortsätta boka vår semesterresa till Skottland & Irland.

  


Annika - som kanske hinner med en powerwalk också

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards