Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Annika - 8 juni 2010 21:51


I morgon bitti ska jag till Folke och ha möte om Vallda-filmen.


Vi har fått in 18.400:- Långt ifrån de 50.000:- vi hade hoppats på. Men det är ändå en hel del pengar och jag tycker ABSOLUT vi ska göra en pilotfilm. Den får bli lite enklare och billigare, bara.


I så fall blir det inspelning nästa månad. Vi måste dra ihop statister och huvudrollsinnehavare. Vi behöver ett manus också, det blir väl jag som får skriva det. Kanske rullar allt igång nu. Det hade varit SÅ härligt!


Som sagt, i morgon travar jag iväg tidigt. Ni får ha en trevlig förmiddag!

Annika - nu börjar dom spännande mötena...

Av Annika - 8 juni 2010 18:54


Jag har anmält mig som frivillig till tetestning.

Jag älskar te!

Skicka mig allt te som finns så testar jag!! :)


Och nu har jag fått hem underlaget.


  


Oooopss....20 sidor att fylla i!!


Och ett antal hemliga tepåsar - jag ska testa en varje dag.

Sedan blir det en sammanfattningstest dag fyra.

Det här är riktigt komplicerat.


  



Ooookej, första "hemliga tepåsen".

Den får åka ner i min fina Hollywood mugg eftersom detta är ett stort ögonblick!


Nu ska jag bedöma lenhet, beskhet, utseende, eftersmak.....


Annika - hmmm...för mörkt, för milt och för grumligt....

Av Annika - 8 juni 2010 14:08


Skulle iväg för att hämta kursmaterial hos en kollega till mig.

Som råkade bo i närheten av Rådasjön.

Som råkar ligga i närheten av Bertilssons stuga.


Och eftersom jag behövde en dos av naturen igen, gjorde jag en liten avstickare efter mötet. Det var alldeles TOMT på folk...sååå skönt det är att åka ut i naturen på vardagarna när man ofta är ensam.


  

I det här lilla huset kan jag tänka mig att bo....

Fast egentligen är det bara en bastu.

Men visst är det underbart gulligt?


  

Det är något som fascinerar mig med bäckar....

Ett litet vattenfall, vatten som porlar fram mellan stenarna...det är SÅ rogivande.



  

En plats för kontemplation


  

På ingång till caféet


  


Jag har sagt det förut och jag säger det igen: jag uppskattar verkligen respekten för dom som transporterar sig på kvastar!! HUR många caféer och restauranter har separata häxkvastparkeringar??!


  

Den här vovven är ju bara underbar.....haha....

Och kolla in dom små grisarna som ligger och solar sig.


Annika - som älskar Bertilssons stuga

 

 

Av Annika - 8 juni 2010 09:11

  


God morgon på er alla där ute i landet!

Ja, så här ser jag ut när jag vaknar.

Rosor i håret...

Ha ha ha.


Njaea, inte riktigt.

Men å andra sidan har jag rosenblad liggande på mitt skåp i sovrummet och jag kan ju ta dom och strö ÖVER mig. (Ser det inte ut som man är död, då?)


Åh, det här är en spännande vecka.

I morgon ska jag träffa Folke och diskutera hur vi ska göra med pilotfilmen för Vallda. Och på torsdag ska jag ha möte med en intressant kund på förmiddagen och på eftermiddagen blir det möte med manusförfattaren. Sååååå spännande, alltså.


Men nu - kaffe!

Annika - solen är tillbaka! HEJ, sol!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Skapa flashcards