Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Annika - 22 juni 2010 17:57


  

Hittade det här lilla torpet och mindes plötsligt den där indianstammen - vilken var det? Har glömt! - som målade sina dörrar blåa eftersom det skrämmer bort onda andar.


Undrar om ägarna till det här stället vet om det??

Eller så gick dom bara på känn...


Annika - ute och vandrar

Av Annika - 22 juni 2010 12:28


Vecka 29, i slutet av juli alltså, ska vi filma vår pilotfilm för "Den farliga mannen från Vallda".


ÄNTLIGEN!

Det har tagit över ett år.

Men det ska bli jättejättejättekul.


Jag har valt ut tjejen som får spela "Margareta".

Skall visa henne på bild så snart hon fått reda på att hon fått rollen.


Dessutom - alla som är i stan och är lediga den veckan, hör gärna av er om ni vill hjälpa till. För hjälp behöver vi :)


Annika - bakom och framför kameran igen...

Av Annika - 22 juni 2010 08:44


Häromdagen gick jag förbi en boutique och blev kär.

Inte i boutiquen, alltså. Och inte i expediten. (Nä, jag är inte lagd åt det hållet...)

Jag blev kär i något som hängde i skyltfönstret.

Egentligen borde jag ju inte....så jag gick förbi.


I går hamnade jag plötsligt (ooops!) och oförhappandes (så det blev!!) utanför boutiquen igen. Och nu var kärleken så stark att jag inte kunde stå emot.



  

Köpte tunikan trots allt.

Gillade den verkligen!


Blir jättesnygg till jeans, dessutom var den lång nog för att kunna användas med leggings. Och med ett snyggt skärp (nu måste jag köpa ett sånt också) blir det en snygg klänning!


(Tre stycken "snygg" i ovanstående stycke...isch, vad dåligt jag skriver. Hade ju varit lättare att ta bort dom än att skriva ytterligare två meningar, men nu tänkte jag visa er att jag skriver som en kratta. Trots att jag är författare...)


Oeeeeh, nöjd med köpet! (Det är inte alltid jag är nöjd med ett köp, kan jag säga.)


Annika - mitt i en solig morgon

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Skapa flashcards