Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Annika - 27 juni 2010 16:53


När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha.


Men bloggen ville annorlunda. Dessutom fick jag ju kontakt med så många underbara människor!


Allt roligt har ett slut, så även denna blogg. Jag fortsätter på nya äventyr och hoppas sommaren skall ge energi och inspiration för kommande projekt, t ex Vallda-filmen och att göra film av min bok.


Tack för att ni läst, kommenterat och mailat.

Kanske ses vi någon gång, någonstans. Man vet aldrig vad livet bär med sig.

Och vem vet - en vacker dag kanske jag dyker upp med en ny blogg.


STOR KRAM!      


Annika - som önskar er alla ett underbart liv!

Av Annika - 27 juni 2010 10:09


Kunde inte sova i natt.

Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.


Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och stannade där i fyra timmar.


Det fanns ingen orsak till sömnlösheten, ingen alls.

Trodde jag.

Tills jag idag blev informerad om att det var fullmåne!


Alltså, så här är det VARJE gång det är fullmåne. Och det är inte inbillning för jag har noll koll på när det är dags. Blir lika förvånad varje gång.


Kom inte och säg att månen (planeterna?) inte påverkar oss.....!!


Annika - som antar att det blir en halvtrött dag idag....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Skapa flashcards