Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Annika - 29 februari 2008 17:22



Det har varit en hel del förberedelser för filmvisningen i Norrland. Folke har bränt DVD på löpande band - vi har nämligen börjat sälja filmen i samband med visningar. En snygg plansch har han också skapat. 


Från sameförbundet ville man att jag skulle hålla ett anförande vid öppningen av sameveckan och helst citera några ord från Vic - eller allra helst från Arvol. Så jag kastade mig på telefonen och ringde till Mr. Looking Horse. Vi enades om ett uttalande som Arvol gjorde i samband med mottagandet av fredspriset. Det blir jätte-bra. Jag känner mig enormt hedrad att få vara en del av invigningen och att på detta sätt "representera" Arvol. Och lite spännande är det självklart - undrar vad norrlänningarna skall tycka om vår film?


Kine Boman som jobbar vägg i vägg med Folke har också sin film med på sameveckan. Hjordeliv, heter den. Grattis till all framgång, Kine!! Och heja Filmepidemin i Göteborg!


See you soon, Umeå!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards