Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

Några förklaringar

Av Annika - 24 januari 2009 19:58


Jag har plockat bort några inlägg som vissa blev störda eller sårade av. Det här är en blogg som ska glädja eller väcka folk - lite humor, lite andlighet, lite information och en jäkla kick i baken ibland - men det är inte meningen att göra folk ledsna. So sorry!


DÄREMOT när det gäller mina egna åsikter - DOM inläggen tänker jag inte ta bort. Mina åsikter står jag för. Det är dock helt fritt för var och en att tycka precis tvärtemot.


Dom av er som mailat och frågat "indianfrågor": de frågorna ska jag försöka besvara i morgon kväll. Har ni fler frågor som rör indianer, skicka dom gärna till mig så svarar jag i bloggen.


Och slutligen, till dom som skrivit och informerat mig om att Jack Sparrow inte finns på riktigt - allt jag kan säga är: Ni har fel!

Klart han finns. Jag har ju sett honom på TV!


Och så kan jag berätta något för er: när Johnny Depp filmade i London blev hans lilla dotter jättesjuk och hamnade på sjukhus. Och DÅ - på kvällarna - kom Jack Sparrow dit och berättade sjörövarhistorier för alla sjuka barn.

Det ni, det bevisar väl allt!


Snart kommer ni väl och säger att jultomten inte heller finns på riktigt! (suck)


Annika - och så fortsätter vi bloggen, precis som tidigare..... :)


 
 
Ingen bild

KR

24 januari 2009 21:01

Haha, du är så rolig!
Självklart Jack Sparrow finns, hur kan man påstå något annat??

KR

 
Ingen bild

Birgitta

24 januari 2009 22:36

Vill bara säga att jag tycker du är SÅÅÅ bra Annika och tycker så mycket om din blogg.Min dotter tror också på Jack sparrow.
STOR kram till dig!!

 
Ingen bild

Annika

24 januari 2009 22:55

Du är då härlig, Birgitta!
Se - nu är vi TRE på som tror på Mr. Sparrow.

Ha det jättebra och STOR KRAM tillbaka!
Annika

 
Ingen bild

Lisa

25 januari 2009 11:12

Menar du på allvar att folk har mailat för att informera dig om att Jack Sparrow inte finns? / Skratt / Det är ju hysteriskt ROLIGT!

Ha det bra, vi ses i veckan!
Lisa

 
Ingen bild

annika

25 januari 2009 12:11

Svaret är Ja!
Visst är det roligt?!

Jag kanske får sluta med "glimten-i-ögat-inlägg".

Eller nä, det ska jag INTE göra :=)

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

25 januari 2009 13:28

Men jag har ju också sett Jack Sparrow både på bio och TV! Dom visar väl inte så´nt som inte finns, heller? Det skulle ju vara att luras! Fyy!!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

25 januari 2009 18:38

Just precis, Titti! TV och film luras ALDRIG.
Dessutom hade du ju ett recept på Jack Sparrows kycklingrätt. Och ett sådant recept kan ju inte finnas om inte Sparrow finns....suck....

 
Ingen bild

dchw

25 januari 2009 22:58

Jack Sparrows? Helt underbar man.Och hans recept på kyckling, mums.
Jack, Jack, Ja, tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards