Alla inlägg den 7 september 2009

Av Annika - 7 september 2009 21:14


Ooeeeeh, kolla vad jag FICK!


 

 


När jag var liten brukade mamma köpa spettekaka till oss i vårt bageri.

Sedan försvann både bageriet och spettekakan.

Och nu är mamma borta också :(


Numera vet jag inte ens var man får tag i spettekaka i Göteborg.


När jag kom hit till hotellet såg jag alla uppradade spettekakor som var till salu i receptionens lilla shop.

"OJ! Kolla!!" sa jag förtjust och fick en riktig nostalgiflash.

"Vill du ha en?" säger den snälla ägaren.


Så jag FICK en!
Gratis!
Tänk, så snälla människor det finns.


Den ska jag högtidligt och försiktigt frakta hem och dela med några vänner under en stor spettekakaceremoni.


Annika - yummi, yummi!

Av Annika - 7 september 2009 16:40


Klar med dagens utbildning.

Och vips! blev jag TRÖTT.


Fascinerande hur man kan vara så in i vassen pigg när man står där framme och sedan fullkomligt säcka ihop när man kommer in på rummet och slänger sig på sängen.


Det var ett gäng med glada, positiva tjejer plus några män som ankom till Frostavallen nu på morgonen. Timmarna gick fort - mycket skratt och många bra diskussioner.


Lunchen bestod av stekt fläsk och råraka och alltihop ligger som en cementklump i magen just nu. (Skratt) Jag är inte van att äta sån där stabbig mat. Kommer att överleva på det här fram till i morgon....men nu är det snart mat igen. Puh!


Ska sitta och snacka med chefen ikväll.

Jag hoppas få tid att gå runt sjön, men konstigt nog är det som timmarna bara försvinner. Vi äter sju och sedan är det mörkt, så det gäller att försöka få till det mellan fem och sju. Någon gång.


Annika - åååh, vad skön den här sängen var.... :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards