Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

Vill inte göra NÅGON nytta alls!

Av Annika - 3 maj 2009 14:25


Ska jag göra mitt bokslut?

Eller ska jag städa?
Eller ska jag tvätta fönster?


Äh...hrm....bokslutet blir det...

Nä, gud så tråkigt, gillar inte alla siffror....

MASSOR med kvitton att sortera!


Tvätta fönster då.

Men det är ju ingen idé med alla pollen som flyger omkring. Blir bara smutsigt på några dagar.


Städa får det bli.

Gääääsp, vad jag är trött.

Roombie städade ju köket i går. Räcker inte det?


Då blir det bokslutet.

Shit, vad jag blev TRÖTT!


Nä, tvätta fönstren gör jag istället, då vaknar jag nog till.

Eller städar kanske? Öööh, så trååkigt....


Har ju vart på gymet i dag OCH tvättat bilen!
Hur mycket kan man begära?!


Den där boken jag började på var himla bra.

Ska bara göra en kopp kaffe, läsa ett kapitel i boken och under tiden fundera på vad jag ska göra....


Annika - väljer mellan pest eller kolera eller svininfluensan


Kolla vad häftigt!!
Ett Smiley-face i himlen!

Källa

 
 
Ingen bild

Birgitta

3 maj 2009 18:43

Hej Annika!
Nyss hemkommen från "Week-enden" i Kungshamn ville jag bara säga att du var strålande på föreläsningen i Tanum igår. Det tyckte även våra vänner.Maken skickar strax över några bilder till dig som han tog då.

 
Ingen bild

Annika

3 maj 2009 19:01

Oh, TACK!
Det var verkligen roligt att höra, men så var det ju en strålande publik också :) :)

Ska bli kul att se fotona! Hoppas jag får lägga upp några på bloggen?

 
Sussi

Sussi

3 maj 2009 19:05

Det är ungefär dom där sakerna jag har valt mellan att göra idag (inte bokslutet kanske). Jag tänkte bara meddela att jag har suttit i soffan nästan hela dagen med datorn i mitt knä..!! Fy så lat man är hihi

Ha en härlig kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards