Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Annika - 28 maj 2009 22:05


  


 På väg till en glad kväll med gänget!!

 Ser ni hur jag strååååålar? :)


Och NU -

- blir det tyst i rutan ett tag.

Ses i morgon kväll :)


Annika - som är så NÖJD med veckan som gått.

Av Annika - 28 maj 2009 17:26


 


Ungefär så här känner jag mig.....!

Massor med jobb och massor med tårta, därav tungan.... (idag blev det prinsesstårta).

Nu går det nästan runt i huvudet.


Men nu är vi KLARA!

Yippieeeeee!


Just nu har jag krupit ner mellan överkastet och lakana - med kläderna på - och kollar med ett öga på "Sex and the City".


Mailpratar med prästen som skrivit en jättefin ansökan till kyrkrådet för pengar till vår film. I morgon har dom möte. Jag håller tummarna så hårt jag kan!


Och nu tänker jag inte röra mig ur fläcken förrän 19.00, då vi ska äta italiensk buffét. (Ibland hinner vi faktiskt med att ha kurs mellan maten. Hihi!)


I morgon är sista dagen. VART tar tiden vägen?


Annika - är så stolt över gruppen som jobbat SÅ hårt!!




Av Annika - 28 maj 2009 12:30


 


Vårt välstrukturerade och snyggt städade bord i kurssrummet.

(Hrmm...)


Så ser det ut när man JOBBAR! (Ler)


Åh, måste rusa igen....bye bye :)


Annika - svischar ut iväg...

Av Annika - 28 maj 2009 10:29


 källa


HEEEJ!


HEEEJ då!


Sorry, har fullt upp, rusar bara in för att kolla mina mail.

Jag är inte så stressad som det låter.

Men jag har bara några få minuter på rummet varje gång.... 


Ville dock sätta några fotspår här inne i bloggen också.


"I will be back!" :)


Annika - sveper in och sveper ut

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards