Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Fötter och huvud och allt därimellan

Av Annika - 16 februari 2010 16:55


Nu har jag varit och tagit avtryck på mina fötter. Ska få inlägg i skorna som förhoppningsvis gör det lättare att gå. Förresten har jag fått tid för tåoperationen - 14 april - men ska skjuta på den en eller två månader. Jag blir ju handikappad i minst två veckor efteråt och vill inte att det inverkar på dom jobb jag har.


TÄNK vad jag kommer att blogga dom där två veckorna!! Jag kommer att ha sååå långtråkigt och läsa 50 böcker och se all skit på TV och göra 20 inlägg per dag i bloggen :)


Hämtade även ut dundermedicinen på Apoteket - Doxyferm, heter den. Har aldrig ätit den förr. Den hjälper mot borrelia, underlivsbesvär och bihåleinflammation, står det. Men så superbt bra! Haha! Tror den dödar ALLT. I alla fall blev jag tvungen att även köpa något magjox, för den dödar tydligen magen också.


Annika - jizzez, vad mycket krämpor det blev plötsligt. Men nästa vecka, då är jag bra igen. Och glad....



 
 
Din Ömma Moder

Din Ömma Moder

16 februari 2010 21:16

Nähää du!
Tänk istället att du kan hinna skriva en ny bok på den tiden!
För den här medicinkuren kommer troligtvis ta kål på allt onödigt och distraherande och du kommer bli SUPEREFFEKTIV!
*biter på naglarna i spänd förväntan*

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

16 februari 2010 21:17

NEEJ! *plats för svavelosande svordom*

Glömde ändra signatur efter att ha tittat in till Alvprinsessan!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

16 februari 2010 21:29

Ooooh, jag trodde min Moder hade återuppstått! :)

Jo, faktiskt så tänkte jag så där. Tänk om jag kunde kommit igång med filmmanus eller nåt, så att jag kan tillbringa mina två veckor med foten i paket och göra något vettigt!!

http://www.banfield.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards