Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Annika - 17 februari 2010 18:05


Vaknade innan klockan ringde halv sex i morse!
Jag blir faktiskt fascinerad av mig själv ibland.....den där inre klockan jag har är helt "outstanding".

Tack och lov kände jag mig mycket bättre, trots att jag bara tagit en enda tablett. Det är som om livet återvänt! Puh, vilken tur!


Jag sopade ut bilen ur snömassorna och tog mig till Lerum, där jag hoppade in i Torleifs bil för gemensam färd till Skara och Kråks Värdshus. Ett jättemysigt ställe från senare delen av 1700-talet.


  

Pampiga tanter och farbröder som härjat här i den gamla byggnaden.


 

Konsultmöte inför uppstarten av vårt blivande företag, Ledima. 

Ulf och jag har en fotoduell, medan Torleif äter kaka och dricker kaffe.



  

Lunchmatsalen i dom gamla valven var jättefin och maten helt underbar.

(Kålpudding med lingon - gammal hederlig husmanskost).


Vi jobbade hårt fram till tre. Ulf bor i Skara, så han hade nära hem. Jag och Torleif körde de c:a 15 milen tillbaka till Göteborg.


Annika - bra möte, bra ställe, bra mat och en bra dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards