Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

Förberedelser för kvällen

Av Annika - 19 maj 2009 14:09


Jag tog min powerwalk i gnistrande solsken.

Hoppade in i duschen - och fick en "moussaka-abstinens-attack"!

Aaaah, en terass i solskenet, moussaka, grekisk musik, tzatziki....

Jaaaaaa!! Vill HA!!


Dagens lunch ska ju ta mig igenom ett frissabesök, 16 mils bilkörning och en krävande provfilmning. Kommer inte att få mat förrän sent i kväll - och det är ju inte säkert man överlever om man inte äter ordentligt. Ju.


Klädde på mig, gick ut genom dörren och....men va fffff.....?!
Det regnar!
Jag har världens sämsta tajmning just nu!

 


Ja - suck - det var ju inte ALLS meningen jag skulle sitta inomhus!!

Inte ens några Sakis-liknande toyboygreker att spana på.....

 


 

.....men moussakan var god. Som alltid!


Okej, nu är jag redo.

Ska till frissan och gratta henne på tioårsjubiléet! Som är IDAG! :)

Parkerar bilen utanför dörren så att jag bara kan fräsa iväg till Trollhättan efteråt (utan att förstöra frisyren)...host, host....


(Hmmm...kanske ska ta MED mig henne! Det är så häftigt på filminspelningar när nån plötsligt kommer och "puffar upp" ens hår!)


Jag har aldrig åkt till en provfilmning utan att veta vilken film det är, vad den handlar om och vilken roll/roller som jag är påtänkt för!

Märkligt!

Fast skönt, på något sätt. Det finns ingen chans i världen att förbereda sig. Det passar mig....

BARA tuta och köra!


Vi "ses" härinne i kväll :)

Annika - laddad med moussaka, tzatziki och massor med GO....!!

 
 
Ulla

Ulla

19 maj 2009 17:34

Lycka till / kör hårt!

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

19 maj 2009 19:41

Spark i baken. Hoppas du får rollen..

Ha en fin kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

19 maj 2009 20:33

Oj, vilken portion. Ser superdupergott ut!

Och lycka till med rollen!

http://annabellan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards