Direktlänk till inlägg 5 juli 2009

Man kanske skulle gadda sig i Hollywood?

Av Annika - 5 juli 2009 20:52

 



Satt och tittade på LA Ink när jag kom på att....herregud, det är ju i Los Angeles. Rentav i Hollywood. Hade GÄRNA skaffat mig en tatuering till och det hade ju varit superkul att göra det hos dom där proffsen. På TV. :)


Så jag skickade in anmälan. Har väl så där 2 promilles chans.

Jag är för gammal.

Och det är för ont om tid.

Eller så tycker dom det är jätteexotiskt med en gammal tant från Sverige. Ha ha!


Man måste ju ha en tjusig historia och bakgrund för tatueringen, annars har man inte en susning. Så jag bestämde mig för att tatuera in brudparet - Minya och Skjöld. DEN berättelsen är väl vacker, om något.


Nu väntar jag bara på att bli inbjuden av Kat och hennes gäng. (Skratt)Annars får jag väl gå dit och göra det ändå....

Ojojoj, det blir MYCKET jag ska göra "over there" :)


Annika - som tror att om man försöker med 20 galna grejor så kanske man i alla får EN att gå i lås

 
 
Ingen bild

Mr_Bogus

5 juli 2009 22:03

Vadå gammal tant ?? Definitivt inte !! En vacker kvinna i sina bästa år. Så det så !!Skulle ju kunna tänka mig att de kan tänka sig att göra detta, då detta med skandinavisk mytologi o.s.v är exotiskt för amerikaner. Vem vet efter detta kanske det blir aktuellt med Scandinavian Ink. Who knows ?

 
Ingen bild

annika

5 juli 2009 23:26

Hehe...just det, Sweden Ink, kanske :)
Tja, man vet ju inte. Som sagt, lite för kort framförhållning kanske. Å andra sidan är ju filmare VÄLDIGT flexibla människor som måste rycka ut akut när något händer!! (Jag VET)

Håller tummarna :)

 
Sussi

Sussi

6 juli 2009 09:38

Då får man hålla ögonen öppna för snart så dyker du upp i tvrutan :-)
Det skulle faktiskt vara riktigt kul att se så jag håller tummarna lite extra!

ha en bra dag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards