Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Annika - 22 juli 2009 17:16


Förstår inte hur det går till - men trots att man vet veckor innan att man ska resa bort/ordna en fest/fixa ett event eller göra något annat som måste förberedas, så blir det ALLTID lika stressigt dagarna innan.


Jag fattar inte det där....

Jag började ju så tidigt för att det INTE skulle bli stressigt i slutet.

Och nu rusar jag runt och kommer på det ena efter det andra som måste göras!


Gick i affärer, fikade med Marie på Ahlströms, rusade hem och slängde i mig mat, gick till frissan, vandrade iväg till Regnbågen i Haga för att leta efter ett halsband med brudparet (fanns inget), kom hem, hittade ett mail från en skådespelare som gav mig värdefulla tips om Hollywood, kom på att jag måste ha MER material, ut och köpte kartongpapper, ringde Folke om när jag kan hämta fler DVD:s av "Spirits for Sale", började jobba med den nya broschyren (ett HALVT A4-papper är det som gäller....).


Förstår inte varför det blev så mycket. 

 


Folk i Hollywood är desperata....hrm....


Kanske skall ställa mig i ett gathörn med vikinghjälm och blond peruk och en sådan här skylt. Ha ha ha!!


Det bästa rådet jag fick av den där skådespelaren var: S-K-R-Y-T!!

"Om du inte låter alla få veta att du är världsbäst är det ingen som lyssnar."

Så är det ju i USA.

Inte lätt för oss "ursäkta-mig-svenskar" :)

(Har dom inte hört talas om Luther?)


Annika - nu skiter jag snart i alla förberedelser. Ärligt talat.

Av Annika - 22 juli 2009 10:06


Nu är det morgon (förmiddag) IGEN.

Fattar inte vart dagarna tar vägen....

Dom rusar fram.

Herregud, snart är det slut på juli. Help!


Solen strålar och himlen är blå. Det var ju en trevlig omväxling.


Ska alldeles snart ta mig ner till stan.

Tycker jag har varit i stan varenda dag och glömmer ÄNDÅ småsaker som jag behöver köpa innan resan. Så nu har jag i alla fall gjort en lista! :)


Måste till Forex och växla in dollars.

Sedan blir det fika med min kompis och därefter frissan.


Annika - see you later


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards