Direktlänk till inlägg 11 juli 2009

Hyllning till Jackson i Stockholm

Av Annika - 11 juli 2009 00:01


 Dansgruppen Bounce bestämde sig för att hylla Michael Jackson på Sergels Torg och Centralstationen 8 juni.


Klippet från YouTube har blivit världsberömt - främst för att Perez Hilton  lagt upp det på sin blogg med orden SWEDEN RULES! :) Yeeehooooo!


På samma blogg berättar hon att Joe Jackson - Michaels far - blivit intervjuad om sin sons död på TV-kanalen ABC News. Vad dom flesta inte visste var att han begärde EN OCH EN HALV MILJON för den intervjun! (Eller, rättare sagt, för att visa en filmsnutt från en realityshow om honom och Michael).


"Fader - eller utsugare?" skriver hon.

Ja, JAG vet vad jag tycker om den karln!

Men det är bättre jag håller tyst än att Bloggagratis stänger ner bloggen p g a för grova ord.


Anyway - njut av den här härliga filmsnutten!





 
 
Ingen bild

Mr_Bogus

11 juli 2009 12:59

som sagt. Vad man tycker om Joe jackson lämpar sig inte att skriva här.

 
Sussi

Sussi

11 juli 2009 13:48

Jag ska inte heller skriva om vad jag tycker om pappan men det är i dom banorna du tycker!!!

Samma dansgäng hade gjort en sån show på plattan i stockholm också. Den tyckte jag var bättre. Den rös jag när jag såg. Hur bra som helst!! Den fanns också med på Youtube.

Ha en härlig lördag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Stort och smått

Stort och smått

11 juli 2009 17:20

Det värsta är väl att de betalar honom det??!!


Ps. Perez Hilton är en man, inte syster till Paris! *fniss*

http://stortosmatt.blogspot.com

 
Ingen bild

Annika

11 juli 2009 18:21

Rättar GENAST mitt misstag...tack!! :) :)
(Vad är det syrran till Paris heter?)

Ja, jag håller med, varför betalar dom honom?! Men det handlar ju om tittarsiffror. ALLT handlar om pengar.

Även om Michael helt klart hade någon form av störning tycker jag det som gjordes mot honom var vedervärdigt. VEM hade kunnat bli normal efter allt det han utsattes för?!

 
Ingen bild

Mia

11 juli 2009 18:57

Håller med alla ovanstående talare.
Michaels liv var stor tragik: incest, misshandel, psykisk terror, falska vänner....

Även nu när han är död tänker bara fadern på hur han skall mjölka ur pengar ur sonen. Michael har bara funnits till för HANS behov. ALLA sorts behov....

Gräsligt!

 
Stort och smått

Stort och smått

12 juli 2009 11:27

Systern heter Nicky. *expert på onödigt vetande* =)

http://stortosmatt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards