Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Annika - 2 augusti 2009 23:23


Hellooo guys! :)


Har kommer mitt sista inlagg innan jag borjar den langa langa vagen hem imorgon.


Idag har jag cruisat pa The Strip, som ar den del av Sunset Boulevard dar alla klubbar, restauranter och fina hotell ligger. Det ar jattemysigt dar, tog en fika och kolla alla stooora limousiner som kommer ner fran bergen i Beverly Hills med nagon celebrity. Vem ar det? undrar man ju ibland. Haha.


Sen korde jag forbi Paramount Pictures som ar en av dom fa studiorna som finns kvar i stan, de flesta ligger nan mil utanfor. Sa ENORMT flott, fast man ser ju bara de fina grindarna och palmerna och tradgardarna. Runt omkring ligger skjul och nedgagna kvarter och uteliggare. Som sagt, den har stan ar sjuk och vittnar om hur vi manniskor beter oss.....



Jag kor lika aggressivt som alla andra nu. Har lart mig att INTE blinka nar man byter fil, for da forsoker alla sluta upp sa att du inte kommer in. Man maste lura dom och kasta sig over till filen bredvid utan att blinka. Totalt CRAZY!


Ar jattenojd med vistelsen har, faktiskt! Har fatt se allt jag ville se, dock inte Santa Monica, men jag har hort att det ar omojligt att parkera bilen dar och det ar det stora problemet. Man kan kora runt, men man kommer inte ur bilen.


Jag ar SAA glad jag traffade Miryam, kanner en megastor varme och beundran infor denna kvinna. Vi ska fixa det har,, vi tva kvinnor!! Som Malin och Minya i min bok. Jag ar sa taggad nu, hon var precis den kontakten jag behovde. For man MASTE ha nan insider for att komma fram har. (TACK MARIE for kontakten!! I owe you!)


Nu ska jag aka och ata, lagga mig vid poolen nagra timmar och bara slappa. Vadret har varit ljuvligt, den har veckan har varit ovanligt kall, sager dom. Bara runt 30 grader. Passar mig PERFEKT.


Da hors vi sa smaningom "pa andra sidan" - skratt - landar tisdag kvall och sedan kommer jag att vara utslagen X antal dagar.

Av Annika - 2 augusti 2009 04:21


Idag har jag varit pa Universal Studios hela dan, det ar dar dom just nu spelar in CSI och Desperate Housewives. Jag har akt upp och ner for Wysteria Lane (heter den sa?) Haha, jattekul, hela gatan ar uppbyggd och husen ar riktiga.


Igar var en toppendag som jag spenderade med en UNDERBAR kvinna och skadespelerska, Miryam. (Stavar nog fel....) Vi at lunch i Beverly Hills och kollade in alla skelettsmala kvinnor med fejkade brost och lappar, flera av dom fulla med blamarken i ansiktena. Plastikoperationer. Det ser groteskt ut! Maste saga det...som om dom ar felgjorda.


Miryam berattade allt jag behovde veta om Hollywood. Hon har smajobbat som skadespelerska i 11 ar, bl a varit med i City Akuten. Efter lunchen akte vi hem till hennes (valdigt rika) arbetsgivare. Han hade ett hus som inte var av denna varlden! Det lag hogt uppe i bergen med utsikt over hela LA och med en pool langst ute pa terassen. Dar satt vi och pratade och drack kaffe och sag ljusen tandas nere i stan under oss. Helt OTROLIGT! Vilken LYX!


I alla fall skall Miryam gora allt hon kan for att hjaalpa mig, hon kanner manga producers och ska aven ge mig en lista pa agenter. Och jag har lovat henne en roll i filmen. Givetvis. Nasta gang jag kommer over far jag bo hos henne, toppen!!


Hon var verkligen en fantastisk tjej som foljt sina drommar och kampar pa for att lyckas i branschen.


OK, nu ska jag ut och ata middag.

Bara EN enda dag kvar....jizzez vad det har gatt fort!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards