Direktlänk till inlägg 6 april 2010

Hit och dit och dit och hit

Av Annika - 6 april 2010 16:08


TÄNK vad mycket man hinner när man skärper sig!


Monica och jag fikade på Le Pain på Engelbrektsgatan. Trevligt café och jättekul att träffas igen. Vi har känt varandra i många år och delar glädjeämnen och irritationsmoment i konsultlivet. Två timmar räckte knappt. Hur katten kan vi tjejer ha så mycket att prata om jämnt??


Sedan åkte jag till Molinsgatan och lämnade in underlagen till tryckeriet.


Därefter behövde jag kissa, så då åkte jag till IKEA. (!!) DET ni!

IKEA kan man använda till mycket.



  


Passade på att äta lunch där också. Egentligen åkte jag bara dit eftersom jag behövde besöka Claes Ohlson, vilket ligger i kvarteret bredvid.


Hos Classe köpte jag fotoramar.

Sedan hamnade jag i en inredningsaffär. Väldigt märkligt. Tänkte inte ALLS gå dit. Och VIPS...så flög det en present ner i shoppingkorgen. En present till MIG!! Är det inte fantastiskt vad som kan hände en regnig förmiddag?!  

 


  


Här sitter jag och väntar på däckfirman. Min bil ska få på sig sina sommarskor. Hurra, hurra.

Sommarskor på bilen och sommarjacka på MIG alltså är det....inte riktigt sommar men snart vår.


  


Kanske min lilla bil vill ha NYA sommarskor?

Senaste modet från Detroit.

1000:- per sko. Och fyra fötter. Det blir...hrm...näpp.....!   


Från däckfirman till CASH. Handlade pärmar och register och försättsblad. Några stearinljus slank ner. Ooops. Mer presenter som "attackerar" mig. Jobbigt!


Till Eklandagatan och besökte fotoaffären som transformerar smalfilm till DVD. Dom hyr nämligen ut en apparat som man kan använda för att kika på filmerna innan man lägger över dom. Det var 2 - 3 månaders väntetid på den. Hrm....


Och såå...hem!

Nöjd med dagen.

Och KOLLA..........!!!!!!!!


  


Det ligger en present till MIG på köksbordet!
Wooah, undrar vad det är :)

  


Annika - känner mig ibland som Mr. Bean...

 
 
Ingen bild

Titti (f.d SkogsHuldran)

6 april 2010 20:41

Nyfiken så jag tror jag dööör... kan det vara en solstol? för det är ju som sagt nästan sommar nu!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards