Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Elisabethskolan - för billig och bra massage

Av Annika - 11 september 2008 16:07


Åhh, vad skönt det är med massage! Man ligger bara där och virvlar bort i rymden till smäktande musik.


Just nu känner jag mig som en hal men välluktande tvålbit. Om någon skulle krama mig nu skulle jag fara som en projektil rätt ut i rymden. (hihi) 


För er som letar efter billig massage i Göteborg med omnejd måste jag få rekommendera Elisabethskolan på Kyrkogatan. Här är det elever som tar hand om en, därför är alla skönhetsbehandlingar inkl. massage sådär 50% billigare. Jag har gått där i flera år och tjejerna är jätteduktiga, så det är verkligen värt sitt pris!


Annika - som blev alldeles dåsig...skulle nog kunna somna nu... :)


--------------

Om man går in här....



...så kommer man upp till de trevliga tjejerna i receptionen:


 
 
Byta massage i Göteborg?

Byta massage i Göteborg?

26 december 2008 15:53

Jag söker någon som eventuellt skulle kunna tänka sig att byta massage Göteborg?

Jag vill förtydliga att jag primärt är ute efter just massage; detta är alltså inte någon förtäckt sexinvit. Kanske låter denna idé lite "suspekt" men om man på grund av rygg och nacke känner behov av massage en gång i veckan och lyckas få det riktigt billigt (200-300 kr för halvkropp) så blir det 800-1200 kr i månaden och de pengarna sparar jag gärna!

Kika gärna på min hemsida också:

massage.hemsida.net

http://massage.hemsida.net

 
Ingela

Ingela

31 maj 2009 17:18

Åh, tack för tipset!:) Är massör själv, och skulle verkligen behöva få en massage! Men det är ofta så dyrt, så detta verkar ju super. I sommar erbjuder jag avslappningsmassge till reducerade priser, trots att jag är färdigutbildad. Vill erbjuda alla, oavsett inkomst. Ha det gott:)

http://freedomtakingover.blogspot.com

 
Gratis massage, naken massage i Göteborg

Gratis massage, naken massage i Göteborg

9 september 2009 10:41

Kika gärna på min hemsida om ni vill där jag erbjuder gratis massage i mån av tid:

http://www.smygis.com/hem/killar/nakenmassage

http://www.smygis.com/hem/killar/nakenmassage

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards