Alla inlägg den 5 september 2008

Av Annika - 5 september 2008 18:38


På väg in mot föreläsningssalen - genom spiltan.... :)


 


Kolla, vad fint!! Det var som ett museum:


 


Fin gammal spis:



Föreläsningen är slut och jag väntar på taxin.
Alla goa sjuksystrarna väntar på lunchen....: 

 


Annika - som är hemma igen, har packat upp och duschat....nu blir det bara TV:n ikväll

Av Annika - 5 september 2008 13:09


Det är kul....

Jag har föreläst nästan överallt under de här åren.

På teatrar med spotlights och make up och en mikrofon fasttejpad på kinden.

I ultramoderna konferenssalar där jag knappt klarar av att tända ljuset p g a den avancerade tekniken

I gigantiska mässalar och klaustrofobiska grupprum

På ett framrusande tåg, där jag fick hålla mig i väggarna för att inte trilla ner från scenen!

På båtar som ligger i hamn och som gungar på böljan den blå

I redskapsskjul och caféer och skolsalar och församlingshem.

Idag föreläste jag i en lada.... (ler)


Jag vet inte alltid hur och var jag ska framträda och insåg snabbt att oj, jag har "stå-på-scen-kläder" på mig - inte "ladukläderna..." (skratt) Publiken var ju så stor, därför trodde jag att salen också skulle vara STOR. Det var den - lador är väldigt stora! (fniss)


I alla fall var tjejerna supergoa och urtrevliga och pratiga och fnittriga och det var jättetrevligt.


Just nu slår jag ihjäl en timme på Västerås Central i väntan på ett tåg till Katrineholm, där jag ska byta till X2000 till Göteborg. Kan lika gärna svara på  jobbmejl under tiden. (Fast det gör jag ju inte. Jag bloggar...haha) Foton kommer ikväll. Orkar inte leta rätt på min kamerasladd just nu....


Annika - med en latte macchiato i en handen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards