Alla inlägg den 15 september 2008

Av Annika - 15 september 2008 21:36


En lång dag är slut. Jag har sprungit runt med datorn för att hitta ett hörn  där "radiovågorna" når mig. (skratt) Det är verkligen helskumt på det här stället. I går var det inga problem alls.


Inga "fyr-besök" i dag och troligtvis inte i morgon heller, men på onsdag hoppas jag hinna med en promenad. Fick förresten höra att det finns ett litet rum under fyren som man kan hyra! WOW!!. Sitta där ensam och skriva en bok. Jösses, vad kusligt! Haha! (Fast kommer man inte att få ett psykiskt sammanbrott av ljuset som går runt, runt, runt, runt...?!!)


Annika - som ska gå och förena mig med gänget som huggit in på kvällsmackorna 


Några av mina goa kursdeltagare:


Av Annika - 15 september 2008 09:21


Här sitter jag och väntar på att kursdeltagarna skall anlända.


Hotellet var överbokat - inte deras fel utan lite annat strul - så jag har blivit förpassad till tvättstugan (!) Mycket får man uppleva i det här jobbet. (Skratt)


Mitt lilla krypin.

Jag har fått bre ut kläderna på en av sängarna eftersom det inte finns någonstans att hänga upp dom: 



Utanför min dörr:



Och DÄR uppe finns ljuset!! Och friheten!! (Fniss):



Annika - som strax ska ut i ljuset och naturen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards