Direktlänk till inlägg 11 juli 2009

Obama gillar baksidor!

Av Annika - 11 juli 2009 18:46


Det gäller att tänka på var man fäster blicken som President.

Speciellt som ryktet gör gällande att Obama ofta fäster den på...hrm...."häckar":)


Folkhumorn har redan döpt honom till "Bill 2" (där givetvis Clinton är Bill 1)

 

 Källa

 
 
Ingen bild

Mr Bogus

11 juli 2009 19:04

Att Obama har blick för snygga häckar kan han väl inte klandras för. Detta beror ju bara på hans förflutna som trädgårds-mästare. Smile !!

 
Ingen bild

annika

11 juli 2009 19:13

Suck.
suck.

Suck igen

:) :)

 
Ingen bild

Mirre

11 juli 2009 23:24

Killen till höger verkar vqra road... :)

 
Annika

Annika

12 juli 2009 01:08

Ser ut som Sarkozy till höger.
Rätta mig gärna om jag har fel.
Verkligen en skojig bild.
Me like.

http://acka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

12 juli 2009 10:46

Jo, det är väl Sarkozy, tror jag.
Ser ut som han tänker: "Oh God, here he goes again...!"

Det roliga med fotot är att Barrack gör det så UPPENBART....inte ens en liten smygtitt utan bara - rätt på! Ha ha

 
Stort och smått

Stort och smått

12 juli 2009 11:22

Så klart att han spanar in snygga häckar! Men för guds skull, han får väl komma ihåg att han har all världens ögon (nja) på sig!
Men jag tycker att han glor så uppenbart att han kommer undan med det bara därför! Jag tror han överdriver lite!

http://stortosmatt.blogspot.com

 
Ingen bild

K.R.

12 juli 2009 16:27

Han tittar ju på hennes SKO.
Oj, hon har samma skor som min fru, tänker han.... :) :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards