Alla inlägg den 2 november 2009

Av Annika - 2 november 2009 21:32


Åsså gick den här dagen också.


Åt lunch på gamla anrika kinarestauranten Ming. Den har degraderats från fem stjärnor till....en. (Av mig)

Vad har hänt med kinarestauranterna?

Och vart går man i Göteborg för BRA kinamat nu för tiden?


Sedan tillbringade jag en stund hos tandhygienisten innan jag fikade på Rubinen med min kära kompis.

Hon hade med sig en jättefin present från Egypten - en pyramid i kristall. Så vacker.

Det står en inskription på den - på arabiska - och ingen av oss vet vad det betyder.

Kan vara ett hemligt meddelande.

Lösningen på gåtan om pyramiderna.

Eller helt enkelt en förbannelse.


Någon här som kan läsa arabiska, eller måste jag hitta min shejk nu igen? Flört


I morgon ska jag JOBBA. Oj, så JOBBIGT.


Annika - practicing my English: "Hallo there, chap!"

Av Annika - 2 november 2009 10:47


  

Av Annika - 2 november 2009 10:34


Regn och rusk. Tänkte åka och byta däck idag, men timmarna bara försvann...

VART är det timmarna försvinner TILL hela tiden?

Finns det en massa TID någonstans som har kommit bort?
Kanske är det DET som finns i de svarta hålen? Glad


Min son är på väg hit, vi ska ut och luncha. Sedan ska jag till tandhygienisten. Och sedan ska jag fika med en kompis. Ojjj, så jäktigt det blev. Ha ha ha!


I morgon ska jag jobba på Onsala-halvön, så jag måste planera och tänka till. Vilket blir jobbigt nu när hjärnan gått på sparlåga ett tag.


Annika - som just nu bara har Englandsresan i huvudet


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards