Alla inlägg den 22 november 2009

Av Annika - 22 november 2009 20:37


Så där, ja.

Resväskan är packad.

Pärmar, ramar, kursmaterial, diplom, kuvert och spelkort (!) ligger i bilen.

Snart åker datorn ner i ryggsäcken.


Tidigt i morgon (Usch, så tidigt!) ska jag iväg till Isaberg Konferens utanför Gislaved i Småland. Jag har aldrig varit där tidigare, så det blir en spännande vecka. Alltid kul med nya platser.


Förhoppningsvis klarar jag av att hålla ögonen öppna i morgon kväll, så att jag kan hälsa er med ännu ett glatt inlägg. (Ha ha).


Ha en bra måndag!

Annika - packad. Jättepackad. Skrattande



Av Annika - 22 november 2009 18:51


Hittade den här artikeln i Göteborgs-Tidningen idag.

Någon har uppmärksammat innehållet i en påse jordnötter.



"Produkten kan innehålla spår av nötter".


Jättekul.

Eller skrämmande.

Om påsen INTE innhåller spår av nötter, vad är då jordnötterna tillverkade av? :=)


Annika - förr i tiden var jordnötter bara....nötter.

Av Annika - 22 november 2009 14:00


Det regnar och regnar och regnar.

Jag gör ingenting.

Har just pratat en timma i telefon med en kompis och hällt i mig tre koppar kaffe.

Vad ska jag göra nu?


I morgon sticker jag iväg vid sjutiden. Alltså måste jag packa.

Allt kursmaterial - fyra kassar - ska in i bilen.

Resväskan måste jag också packa.

Dessutom måste jag fundera ut hur jag ska komma till Hestra. (Vilket är en liten ort i Småland).

Får väl ta tag i det.

Snart....


Annika - som är så slö!

Av Annika - 22 november 2009 10:48


  



  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards