Alla inlägg den 30 november 2009

Av Annika - 30 november 2009 18:06




Klicka på länken och skriv in något i den tomma rutan - t ex ditt namn eller ett budskap.

KUL!



http://www.star28.net/snow.html  



Av Annika - 30 november 2009 16:51


Kolla vad jag hittade på stan!
En byggnadsställning med kläder. Så att den inte skall frysa, tror jag.

Gulligt!   


  


Annika - fryser inte. Det är VARMT ute :)  

Av Annika - 30 november 2009 15:20


OJ, vilken tuff dag!


Först fikade jag med Camilla på Paley mellan elva och halv ett.

Vi pratade och pratade och skrattade och pratade ännu mer.


Sedan, klockan ett, träffade jag Susanna och vi gick för att äta lunch på McDonalds. För min del blev det bara en stor pommes frittes - jag var fortfarande mätt efter morgonfikat. Susanna och jag åt och skrattade och pratade fram till halv tre.


Vilken SKITJOBBIG dag, alltså!!


Nu ska jag åka iväg till CASH och köpa kontorsprylar.

Ser ni....jag JOBBAR faktiskt OCKSÅ!


Annika - som blev rätt trött av allt fikande (fniss)

Av Annika - 30 november 2009 09:05


Mitt emot mig finns en mur ovanför vilken finns en park. Ovanför parken finns fästningen Skansen Krona.


Nu håller muren på att rasa och därmed ska den repareras.

Bra. Eller...hrm...vet inte....

Det är inte precis ljudlöst där ute....

Dessutom springer arbetarna omkring på muren och tittar rätt in i mitt vardagsrum. (Vilket jag med förskräckelse insåg när jag tassade upp i linne och shorts...oooops, ner med persiennen!)


Det blir säkert bra om ett tag.


Annika - har en jobbig dag idag, ska fika med TVÅ kompisar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards