Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Annika - 7 mars 2009 22:25


Nu är jag hemma igen. Gud, vad skönt.

Jag har duschat och sedan kom jag på att jag inte ätit sedan 12, så jag fixade en snabb supé till mig själv:)


Här kommer några foton från dagarna i Stockholm.



 


Tillbaka i Gamla Stan. Härligt!
Jag älskar gränderna i Gamla Stan.


 


Och det var just i Gamla Stan, på Järntorget, som jag träffade

Nikeisha och hennes mormor Dagmar för en fika.

Alltid lika roligt att träffa dessa superpositiva och trevliga människor!

 


Sedan gick jag tillbaka till hotellet och la mig i sängen och zappa....

Kunde inte bestämma mig för Let´s Dance eller Så ska det Låta, så jag såg på båda två. Väldigt förvirrande. (Skratt)


Idag (lördag) var det dags att bege sig till Moderaternas kontor som också  ligger i Gamla Stan.

 


Den här gången jobbade jag med kvinnliga politiker som kom från hela Sverige.

Dom här utbildningsdagarna är SÅ kul.

Positiva och nyfikna tjejer, massor med frågor och en härlig stämning!


 


 Så här glad blir man när man får KAFFE.....

 


 ....och KOLLA så många kakor vi får!

 


Gunnar Hökmark tittade förbi lagom till kaffet.

Och sen var det dags att åka hem.


Nu ligger jag på soffan och kollar på Wallander.

I morgon är jag ledig. Nästan. Då ska jag sova till....tolv...(skratt).


Annika - nöjd med dagen








Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards