Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Nu är jag tillbaka....och annat också.

Av Annika - 8 mars 2010 09:16


Har avinstallerat och återinstallerat och rensat.

Och siiii.... det gick! Vad skönt att vara tillbaka igen.


Tillbaka är också mitt influensavirus, som tydligen inte alls ville dö av antibiotikan utan bara gick och gömde sig en stund. Helt "fucking" otroligt!! Det är sju veckor sedan det började och nu har det blommat upp på nytt. (Känner igen det vid det här latget.) Men det var ju himla skönt att vara frisk en hel vecka!!


Måste ha världens sämsta immunförsvar just nu.

Känner mig väldigt nedgången, både fysiskt och psykiskt.


Och nu har jag sagt DET och gnällt av mig och ska ge mig iväg till ett möte med Folke. Byeeeee!


Annika - snörvel, host, harkel

 
 
tuvalisa

tuvalisa

8 mars 2010 10:06

jag känner igen mig! har precis tagit mig igenom en kräksjuka, innan dess en förkylning, innan dess en maginfluensa och före det en annan förkylning osv. Känner mig som en gammal urvriden disktrasa, längtar efter vår och sommar! Krya på dig!

http://tuvalisa.bloggplatsen.se

 
jossan

jossan

8 mars 2010 12:44

krya på dig! hoppas att våren kan få alla basiller på bättre tankar! Ha en bra dag

http://kramamigofta.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

8 mars 2010 13:45

Tack, Tuvalisa. Isch, så jobbigt du haft det. Jo, man tappar ju alla krafter till sut. Krya på dig själv.

Och tack, Jossan. Precis så där känner jag - BARA våren kommer så blir det nog bra!
Ha den bra dag själv!

http://www.banfield.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marie

9 mars 2010 09:11

Åh, din stackare. Jag känner OCKSÅ igen mig!
Liksom Tuvalisa här ovanför har jag varit förkyld, haft magsjuka, varit förkyld, stukat foten (!) varit förkyld igen.
Min väninna har också haft tre förkylningar på två månader.

Jag vet inte vad som pågår denna konstiga vinter. Men mycket baciller finns det i luften!

Hoppas du kryar på dig snart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards