Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Annika - 10 mars 2010 21:15


Ballonger att knyta på bilen.

 

VAR beställer man??? VILL HA!!

  

 

     

Av Annika - 10 mars 2010 16:43


I flera veckor har jag sneglat på en stor väggklocka i en butik på Linnégatan.

Åååh, vad jag ville HA DEN!
Den skulle passa perfekt i mitt romerska vardagsrum.

Men den kostade lite för mycket.


OCH SÅ VANN JAG TUSEN KRONOR.

Wow, vilken överraskning.

Dessutom hjälpte Dezi mig med att sälja en hel hög böcker till ett antikvariat som gav mig hela....hundra kronor!


Då slog jag till. Absolut!


Hem med underverket, skulle banka upp den på väggen och insåg att inte minsta lilla spik gick igenom betongen. Fel vägg. Har ingen borr. D v s det har hade jag men den lånade grannen och sedan försvann den.


Måste skaffa större betongkrokar - de där vita man kan banka in.

Vad kallas dom för?


  


Tills vidare får den stå här och pryda sin plats bredvid tygbit med latinska fraser samt romerskinspirerad fruktskål. Och gammaldags ljusstake. (IKEA)


Romerska siffror - det stämmer ju bra med inredningen.

Men det står "Paris" på den.

Och den är gjord på Fillipinerna.

  


Annika - NU ska jag bada för att fira att det inte kommer att bli översvämning

Av Annika - 10 mars 2010 10:47


Sitter här och väntar på hantverkaren som ska fixa mitt badkar.

När man drar ur proppen forsar nämligen vattnet ut över hela badrumsgolvet.

INTE så bra!


Det blir väldigt, väldigt blött - inte bara i badkaret - när man duschar.


Tydligen fanns det ingen packning på röret som leder från badkaret ner i golvbrunnen. Och eftersom röret är så gammalt fanns det ingen packning att få tag på. Men idag ska vi se om "Nisse" löst det här problemet.


Skulle ju vara trevligt att slippa vatten över hela badrummet :)


Annika - vill gärna bada bubbelbad UTAN översvämning

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards