Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Annika - 22 mars 2010 18:21


Men...vad....??

Det faller ner något från skyn - och det är INTE snö!!

Det väcker någon form av nostalgikänsla inom mig. Som om jag upplevt detta i ett tidigare liv. Eller faktiskt i DETTA livet!


Det är blött, men det är inte vitt.

Jag tror faktiskt...kan det vara....REGN??! 

Det regnar!!


Wooeheeeee! Det har inte regnat på tre månader!
REGN - sånt där som fanns 2009!

Jätte-coolt, alltså!


Annika - hänförd regnbeundrare



Av Annika - 22 mars 2010 13:28


Åsså var det dags för hela sagan om Arn på TV.

Får se om det känns bättre än själva filmen.

Jag såg bara den första, men tyckte den var långtråkig och seeeeeg.


Jag undrar vem som gjorde "castingen"?
I rollen som Arn skulle man haft en karismatisk kille som fick kvinnohjärtan att ticka. Han skulle vara en "hero" - stark, spännande, lite mystisk och väldigt modig. Själv hittade jag ingenting av det hos Joakim Nätterqvist.


Hur kan det komma sig att man inte ens minns namnen på de skådisar som gjorde Arn och Cecilia?? (Jag slog upp det på Internet) Kan ju inte ha lämnat några djupare intryck. 


MIN favoritriddare är istället King Arthur i filmen här nedan.

Underbar scen, speciellt runt 2:45 när Black Knight blir sårad. Ha ha ha ha!

"Monty Python - you rule!!"


Av Annika - 22 mars 2010 09:22

  

Nu är det måndagsluft....inte alls samma sak som fredagsmys utan precis tvärtom!


Fast min måndag känns helt okej.

Jag har bara kommit till "hårdroppsfasen".

Har bestämt mig för att se hur långt mitt hår kan bli - det var nog 30 år sedan jag hade det riktigt långt. Alla hår har en inbyggd längd och sedan blir det inte längre. Det har min frissa lärt mig.


Dom första raderna på detta inlägg skrevs 09:22. Nu är klockan 10:13 och det har ringt och ringt i telefonen. Håret droppar fortfarande. Och inlägget kommer aldrig till sitt slut.


Därför avslutar jag det NU!

Innan det ringer igen :)


Ha en bra måndag!


Annika - fram med hårtorken    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards