Alla inlägg den 15 november 2008

Av Annika - 15 november 2008 21:39


 



"OM EN PERSON UPPLEVER UNDERVERK KALLAS DET FÖR FLUM


OM EN MILJON PERSONER UPPLEVER UNDERVERK KALLAS DET FÖR RELIGION"


Annika - som vet att underverk ibland är så vanligt förekommande att vi inte ens ser dom.

Av Annika - 15 november 2008 15:28



 Vilket vackert konstverk! Kala träd mot himlen!


Äntligen fick jag den efterlängtade långpromenaden. Visserligen överraskades jag av en regnskur mot slutet, så det blev lite kortare än jag tänkt. Men det är bara så skönt att komma UT bland träden. Jag får abstinensbesvär när jag varit borta från naturen för länge.....

 


SÅ många kajor och kråkor överallt som förde ett ruskigt oväsende! Fattar inte vad dom höll på med....


Jag börjar tro att alla djur känner till min blogg. (Fniss). Varje gång jag är ute och går och har med mig kameran för att plåta för bloggen kommer djuren fram till mig och börjar posera. :)  Kommer ni ihåg påfågeln? Haha, det var ju urkul. Men så där är det hela tiden.

 


 Jag vill också vara med....!

 


 ....men jag tänker bara visa mig upp och ner.....! Kolla vad jag kan göra!

 


 Titta på mina fina vingar. Visst är jag tjusig?

 


 Närbild, sa du? Okej....blir det bra så här?

(Kolla frissan! Snyggt!)


Annika - som kanske borde starta en djurblogg :)

Av Annika - 15 november 2008 11:07


Igår blev jag kontaktad av en talar-och artistförmedling som är under utveckling. Dom ska jobba framförallt med att marknadsföra talare och artister som kan vara en inspiration och en förebild för andra. Samt de som gjort något speciellt i livet, något som är till gagn för andra människor.


Just nu håller de på att utveckla sin hemsida, men redan nu finns mycket att läsa här. "Härliga.se" heter dom. Härligt namn! (skratt)


Åh, vad jag blir glad när jag ser sådant där. Mer positivitet i samhället, tycker jag! Mer rosor till folk som gör BRA saker. Och mer glädjespridare behövs. :)


Annika - hoppas på samarbete i positiv anda



Av Annika - 15 november 2008 10:10


Jizzez, vad jag sov länge idag! Det var skönt....Den här mörka perioden av året skulle jag kunna gå i ide. Dagarna är så korta och energien sjunker i takt med att mörkret väller in.


Jag har inget alls planerat över helgen, så jag ska bara "softa".  Hoppas vädret blir lite bättre för jag känner för en långpromenad! Nu har det blivit mycket stillasittande ett tag.


Veckan som kommer hoppas jag verkligen att tryckningen av boken kommer igång för nu börjar det bli lite kris. Jag skulle kommit upp till Vattumannen i Stockholm 6/12, men nu vågar jag nog inte boka in den dagen. Visserligen ska tryckningen ta två veckor bara, men OM något går fel igen så är det kört. Suck. Jaja, det får väl bli någon annan gång....


Annika - som hasar runt i morgonrocken... :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards