Alla inlägg den 13 april 2008

Av Annika - 13 april 2008 23:29


Jag fick en gratis "styling" och fotografering på Modellab i Göteborg i present. Det passade mig perfekt. Mina agenturer som bokar mig för uppdrag skriker alltid efter nya, fräscha bilder och jag är urdålig på att göra dom till viljes. Men att bli omhändertagen av proffs - det var verkligen en härlig känsla.


Om ni vill känna er som fotomodeller under några timmar, kontakta gärna Modellab (031-7110550). Det funkar även för oss "mogna" kvinnor!! :)


Först ett "FÖRE"-foto. (Då ska man ju se så där deppig ut). Sedan var det bara att sätta sig hos sminkösen, in till fotografen, posera som värsta modellen - och ut kom ett "EFTER"-foto. Tack vare den jätteproffsiga personalen blev ju fotot riktigt bra! Tack ska ni ha, tjejer!


Annika - som tycker att det är jättekul att bli "stylad"

Av Annika - 13 april 2008 12:44

Jag måste få rekommendera Mark Levengoods underbara böcker om barns kommentarer. Böckerna finns nu på REA för 25:- styck! Väl värt att satsa på, för barn är ju så förnuftiga och kloka på sitt eget lilla sätt.


Morfar är så gammal att han inte kommer ihåg längre varför han tycker om kvinnor  (Tore, 8 år)


Det jag tycker bäst om med morfar är att han är sig själv och inte försöker låtsas som om han är någon sorts normal person (Per-Ola, 8 år)


Det är inte så bra för gravida kvinnor att ha ägglikör i urinen (Tove, 9 år)


Per, 7 år, ska få extra lördagsgodis av mig för den här kommentaren:

Paradiset finns inte kvar längre eftersom de har huggit ner regnskogen för indianerna.



Annika - som tycker att vi alla borde plocka fram något av barnens spontanitet och "oförstördhet" inom oss


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards