Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

NU fick jag sjukdomsinsikt

Av Annika - 2 juni 2009 08:48


Sjukdomsinsikten fick jag igår, när jag såg två tjejer som fotade sina kaffekoppar. VEM skulle göra det om inte bloggare? Insikten drabbade mig som en blixt!


Alltså, det måste ligga hundratalas (tusentals?) bilder på kaffe ute på nätet!! Latten och cappuccinon och helt vanliga, svenska kaffebilder.



Källa


 

Det ligger tusentals bilder på halvätna måltider, sallader, udda sockar, leende, gråtande, smutsiga och rena barn, husdjur, stugor, blommor....fast, tja, sånt går väl an....men alla kaffekopppar??!!


Detta med bloggandet är sjukt!

Bara här på lilla Bloggagratis i lilla Sverige finns det 37 422 bloggar med 1 316 593 inlägg! Alltså - enmiljontrehundrasextontusenfemhundranittiotre!!


Istället för AA - Anonyma Alkoholister - kommer vi snart att få AB - Anonyma Bloggare. (Ahaaaa, ny affärsidé!)


Dagens barn växer upp med en morsa som gömmer sin skära laptop i garderoben och tar en "Blogg" när barnet inte ser...

Det är ju tragiskt. Och SJUKT!

Och herregud - jag är en DEL av denna farsot!
HEEEEEEEELP!!!!!


Och nu över till något annat 

Jag vill hälsa alla nya besökare hjärtligt välkomna till bloggen!!

SÅ roligt att ni hittat hit!
Och så MÅNGA!
Var kom ni ifrån? Vilka är ni?


Vi har jättekul här inne, så jag hoppas ni stannar ett tag.

Vänta, vänta....


 


 

Måste givetvis bjuda er på en kopp kaffe.

VÄLKOMNA!!


Annika - fick sjukdomsinsikt. Beslutade mig för att fortsätta vara sjuk.


 
 
Ingen bild

Karin

2 juni 2009 09:48

Tack för kaffet! :)
Jag är en av nykomlingarna, fick tipset av min kompis. Det ÄR roligt här inne.

Kommer säkerligen tillbaka. Många gånger.

Kram

 
Stort och smått

Stort och smått

2 juni 2009 09:52

Åh, vad gott med kaffe!
Och ja... sjuka är nog många av oss lite till mans - men en helt ok sjukdom tycker jag!


http://stortosmatt.blogspot.com

 
Ingen bild

annika

2 juni 2009 10:25

KARIN: Kul att du är här. Välkommen. Igen :)

STORT OCH SMÅTT: Jaaa, sjuka är vi allihopa. Lyssnade på en föreläsning av en psykolog en gång. Hon sa att alla människor är normalstörda. Det låter BRA och SUNT, tycker jag :) :)

 
Anna

Anna

2 juni 2009 10:42

Kan jag få lite mjölk till mitt kaffe?

Kram, Anna

http://annabellan.blogspot.com

 
Ingen bild

Annika

2 juni 2009 12:46

Men absolut!!
Maryland Cookies har jag också om det går bra? :)

 
Ulla

Ulla

2 juni 2009 17:29

=) Tack för kaffet,det var gott. Fast hade nog föredragit "A nice cup of english tea". Till kaffet tar jag helst en av Natures barer, t ex Slender Meal Mumsigt
Kram Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

2 juni 2009 21:25

Okej, nästa gång blir det English tea and biscuits! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards