Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Annika - 25 juni 2009 18:25


Vi har haft en riktigt härlig dag i Vallda - i 27 graders värme.

Wow, vilken värmebölja!


I 1800-talsgårdens trädgård blev vi serverade kaffe med glass.

Att sitta och "jobba" med filmplaneringen i en sån miljö är ju bara rena nöjet. Det var verkligen givande och frambringade många glada skratt. Upptäckte - när jag skulle köra hem - att jag varit där tre timmar! Oj!


Camilla kommer att hjälpa oss nu när vi ska försöka ta nästa steg mot en färdig film. Det ska bli jättekul, hon är världens goaste!


 


Camillas mamma, "The Vicar of Vallda", Camilla samt hennes kompis på gårdsplan


 


Göran tar en paus vid Dyresten


Och så lovade jag ju er en bild på Görans fina häst: 


 


Rocking Playboj

(Playbojen är han till höger....LOL)


Annika - dricker Coca-Cola i soffan


Av Annika - 25 juni 2009 12:04


Köpte en jättesöt ängel till Camilla, en ängel som håller ett hjärta.

Den ska ge henne extra kraft och beskydd.

SAMT vakta gården, där det - enligt uppgift - händer konstiga saker.

Fotsteg, skrik, knarrande brädor, uppskrämda hästar i stallet....


Nu väntar jag på min son som skall komma med bilen från ett kundbesök i Munkedal.

Det är inte alltid så lätt att ha delad vårdnad om en bil!
Inte när båda två behöver den.


Men nu är han snart tillbaka, vi ska äta lunch tillsammans och sedan brummar jag iväg söderut.


 

 Källa

Hittade en ängel till MIG....ha ha...


Annika - redo att ge mig iväg


Av Annika - 25 juni 2009 10:23


Goder morgon!


Sitter på balkongen och dricker kaffe. Det är enda gången på dagen när jag kan sitta där. Sedan blir det som att sitta i en microvågsugn. Grillad!


Idag ska jag ut till Vallda. Är ditbjuden av min kompis Camilla som bor på gården där "Den farliga mannen från Valldas" godsägare bodde. Ni kanske minns att jag skrev om det tidigare? Återigen en konstig "tillfällighet".


Det är jag och Göran - prästen - som är ditbjudna. Passar alldeles utmärkt, då kan jag gå igenom projektpresentationen med honom. Dessutom hade han lite nyheter om tänkbara finansiärer, förstod jag.


Göran är dessutom ÖVERlycklig just nu. Han har köpt häst! En helt underbar "Paint" (indianhäst.) Kanske kommer foto i kväll :)
  

Ska alldeles strax ta en vända ner till Haga och se om jag kan hitta en liten present till Camilla.


Annika - som tycker det ska bli så kul att träffa mina två Valldavänner

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards