Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

På väg hem från gymet

Av Annika - 2 juni 2009 13:01


Utanför gymet finns en liten rabatt.

Och där - mellan de gröna bladen - såg jag en påslagen laptop skymta fram.

Där stog den, alldeles för sig själv!


Men VEM lämnar en laptop så där? tänkte jag.

Och är den riktig? Eller bara en atrapp??

Och i så fall, varför står den DÄR?


Kom hem.

La mig på balkongen med en kopp kaffe och Göteborgs-Tidningen.

Slår upp sidan 15:


 


NÄÄÄÄÄ, men va ffff---------nnnn!!


Ska jag springa dit?
Nej, det är säkert försent. DEN laptopen är nog borta för länge sedan.

Eller inte.


Om du läser detta och bor i Göteborg, spring till Esperantoplatsen! Där står den!!


Annika - orkar inte med fler äventyr under en och samma dag (hihi)


 
 
Anna

Anna

2 juni 2009 15:44

Neeeeej... Attans vad retligt!

Jag hade nog tänkt att det är säkert "Dolda kameran" och också gått därifrån... =)

http://annabellan.blogspot.com

 
Anna

Anna

2 juni 2009 15:46

Fast nu ser jag att man måste teckna 24 månaders abonnemang. Det är alltid ett litet om eller men med i de där sammanhängen.

Kan dessutom bli ganska dyra om och men...

http://annabellan.blogspot.com

 
Ulla

Ulla

2 juni 2009 17:52

Ja nu är man nästan ny masserad. Var där kl 10.25 idag.Alltså 5 minuter före. Fast jag trodde hon glömt bort mig. När klockan började närma sig 10.40 tänkte jag ringa och checka av, men just då kom Veronica. Hon ursäktade sig med att klockan gick fel. Men det är så skönt att få den här Taktila massagen. Så de är ursäktat. Nu får jag vänta till den 18 juni till nästa gång.

Ha de gott, Kram Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mr Bogus

2 juni 2009 19:22

jag hade ju definitivt trott att detta var en "dolda kamernan" -grej. Hade ju också gått därifrån o kanske kollat efter folk som står o flinar nånstans.

 
Ingen bild

Annika

2 juni 2009 21:23

ANNA: Ja, jag såg det, men jag hade faktiskt tänkt skaffa mig mobilt bredband. Fast...det var säkert några andra hållhakar också.

ULLA: Underbart med massage!!

MR BOGUS: Japp, just det...man tror ju det är något lurt och går därifrån... :)

 
Ingen bild

Stort och smått

3 juni 2009 10:48

Jag har sett reklampelare för dessa laptops, så jag hade nog förstått det om jag sett en dator. Men jag hade nog ändå bara gått förbi, utgått ifrån att det var ngt lurt (som att binda upp sig en tid)... Jag hade inte orkat ta tag i saken!
Sen har jag en väldigt bra bärbar redan...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards