Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

När återbäringen trillar in

Av Annika - 10 juni 2009 14:23


Nu har jag varit på gymet.

Körde de viktigaste maskinerna och gjorde mitt lilla stretchprogram.


 


INGA anabola biffar på mitt gym, kan jag säga!

Bara normala människor - som JAG.

He he he he.


När jag kom hem såg jag att jag fått min redovisning från OK Q8 - är ju med i "klubben" så att jag får återbäring på bensinen. Och jag har fått den fantastiska återbäringen av....taraaaaaaaa......26:-!

Tjugosex fantastiska kronor!


Yessss, jag är RIK, jag är RIK!


Nu är det ju lätt att förhasta sig och rusa ut och göra impulsköp.

Så jag tänkte ta det väldigt lugnt.

Sitter här med en kopp kaffe just nu och planerar vad jag ska köpa.

Ska nog sitta en stund till och tänka igenom min plötsliga lyxtillvaro.


Annika - äter jordnötter (ifall jag skulle råkat tappa några kalorier på gymet) och dricker kaffe 


 
 
Ulla

Ulla

10 juni 2009 17:50

Fy farao för sådana där upp-pumpade typer.
Nej tacka vet jag de som ser ut som folk.
Kram

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

10 juni 2009 18:04

Jaq håller fullständigt med dig.
Men en sån här biff måste väl ha ätit ihjäl sig på anabola, eller??
Så stor KAN man inte bli av sig själv.

 
Ulla

Ulla

10 juni 2009 20:12

Nej, normalt intag av föda, måste ju vara helt uteslutet. Tänk om de visste vad de förstör sin kropp.
De kan ju inte finnas nå kläder heller, i vilket fall inget som är och sitter snyggt och som en annan kanske skulle tycka var snyggt på dem snyggt. Jaja det är deras problem...

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

10 juni 2009 20:13

Hihi blev visst förtjust i ordet snyggt=) Snyggt jobbat eller hur? Haha.
Kram

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Ingen bild

annika

10 juni 2009 21:12

Jättesnygg jobbat! :) haha

Jag tänkte precis samma sak - hur hittar dom KLÄDER?

 
Ingen bild

Mr Bogus

10 juni 2009 22:41

Varför vill man se ut så här ? Anabola i kubik minsann. Fy fasen. En sån typ blir å andra sidan inte så gammal. Efter så mycket anabola så kommer väldigt mycket mentala problem som inte sällan brukar resultera i att vederbörande tar livet av sig. Så tragiskt. Vi har i Sverige ett tragiskt exempel med Ricky Bruch som förvisso lever ännu men vilka grejer som har hänt med honom p.g.a anabola steroider. Visst "det är snyggt med en tvättbräda, men går det inte lika bra med en tork-tumlare" lär någon sagt

 
Ingen bild

Annika

11 juni 2009 09:13

Jo, det är väl nästan en sjuk självuppfattning. Kanske t o m påminner om anorexia - att man inte har en "normal" syn på sin kropp. Sedan hamnar nog tävlingsdjävulen i dom.
Ja, snyggt är det inte, ser bara oerhört hemskt ut!

 
Ulrika

Ulrika

11 juni 2009 20:01

Jag tycker också det ser hemskt ut. Ser så sjukt onaturligt ut.

Jag har svällande kroppsdelar, dock ej av anabola eller träning..

Av oträning och gotta m.a.o

http://ulrikasyr.blogspot.com

 
Kvasthilda

Kvasthilda

13 juni 2009 22:51

yiiiikesssss. *rys*

http://malmdamm.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

14 juni 2009 10:45

Denna mycket vetenskapliga undersökning har slått fast att detta ser ÄCKLIGT ut!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards