Direktlänk till inlägg 27 juni 2009

Den där klänningen

Av Annika - 27 juni 2009 09:31


Den här klänningen attackerade mig på Torps Köpcenter igår.

Det var ju inte alls meningen att den skulle med mig hem....

Men så blev det....


Måste bara skaffa ett annat skärp, annars är jag nöjd med den.

Den är så härligt somrig.

Dessutom har den så "coola" ärmar. Är svag för det där gammaldags med lite spets och rysch och pysch.


För övrigt har jag haft en JOBBIG natt - kastat mig fram och tillbaka, genomsvettig, slängt av mig täcket, tagit på mig täcket, gått upp och druckit vatten....


Puh, det är för VARMT inomhus!
 

Annika - ska alldeles strax inta kaffet på min veranda...hrm...balkong...

 
 
Sussi

Sussi

27 juni 2009 17:24

Den var jättesnygg!! Satt riktigt bra på dig också :-)
Jag vill också hitta fina klänningar.. Men jag tycker inte det finns så många fina nu. Det är bara klänningar med tubtop eller spagehtti axelband och det vill inte jag ha

Ha en fin kväll

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mr Bogus

27 juni 2009 19:28

Instämmer med "föregående talare". WOW vilken tjej. Kan ju bara bli 11 poäng av 10 möjliga.
Kan tro att klänningen är bekväm i den sköna värmen.

 
Ingen bild

Annika

27 juni 2009 23:32

Tack båda två!

Ja, klänningen är jätteskön i värmen.

SUSSI: jag håller med, mycket som jag inte alls skulle passa i....men man får botanisera, så hittar man något till slut.

 
Annika

Annika

27 juni 2009 23:45

*sätter mig ned och beundrar kroppen som är i klänningen*
Hur gammal sade du att du var??? :-)

http://acka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

28 juni 2009 10:19

Äh, det är en fototeknisk fint...hehe.
Man lär sig mycket av att jobba med fotografer och filmare!

Ställ dig lite snett åt sidan mot kameran så ser du MYCKET smalare ut:)

För övrigt så trillar allt ut när jag tar av mig kläderna/skärpet.
När man var 17 år trillade ingenting.
Då satt allt kvar på samma plats. Suck.

 
Ingen bild

Mirre

28 juni 2009 10:44

Åh, vad fin klänning. Gillar sådana där ärmar. Och färgen.

Var köpte du den?
Inte för att JAG skulle passa i den med min icke existerande midja, men den var väldigt söt.

 
Ingen bild

Dezi

28 juni 2009 11:38

Jösses, suck

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards