Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

Halsband införskaffat!

Av Annika - 15 juli 2009 16:38


Aj,aj, aj....mina fötter....


Tog en powerwalk, hem och fikade, gick sedan ner till stan och sprang runt i affärer i nästan två timmar.


Jag letar efter assec acesso  accessoa  asesso....

...jag letar efter smycken och annat blingbling till Hollywoodfesten.

Nu när jag fattat att jag ska till Hollywood är det faktiskt himla kul.


Jag är SÅ glad att jag bestämt mig för en klänning. Nu känns det inte alls lika panikartat. Skor har jag redan. Så nu är det bara blingblinget....


Idag var det en halsbandsdag.

Jag måste bestämma mig om jag ska ha guld eller silver.


Eftersom jag har en jättesnygg klocka i guld, som är som ett smycke och som kostade skitmycket och som jag bara burit två gånger (varför i h-e köpte jag DEN klockan??!) så tänkte jag äntligen få användning för den.


Till slut hittade jag det här halsbandet på Glitter - som faktiskt är guld fast med strass, så det ser mer silvrigt ut än det är i verkligheten.

(Ursäkta kamerasnodden...haha)


 


Tror ni att det funkar??

Vill inte ha något för pråligt....lagom är bäst.


Äntligen hittade jag foton från förra Hollywoodgalan - puh - och kunde tack och lov kolla in klädkoden. Har varit så orolig för att klä mig fel.


Inte så mycket bling bling och juveler - men OJJJ, vilka urringningar. Kan lugnt säga att dom flesta slog mig med hästlängder.

Just det, ja.

Vi är i Hollywood!
Urringningar är det enda som gäller - skit i diamanterna!


Okej, inget linne under, då.


Nästa utmaning blir örhängen.


Annika - lagar middag och slänger mig på soffan.....

 
 
Sussi

Sussi

15 juli 2009 19:55

Det där fungerar så bra så!! Alldeles precist lagom. Jag gillar inte heller när det är för stort och för mycket!

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mr Bogus

17 juli 2009 01:00

Tjusigt tjejen !! Tjusigt. Vad ska man säga ? Kan inte inte hitta ett superlativ gott nog i vårt språk. Det finns helt enkelt inte. Säger ju bara "The Lady in Red"

 
Ingen bild

Annika

17 juli 2009 10:00

Tack, Bogus!
Noterade på bilderna från förra årets prisutdelning att nästan ALLA var klädda i svart! Är det likadant i år kommer jag att stå ut som en färgklick i mörkret. Ha ha :)

 
Ingen bild

dchw

19 juli 2009 20:41

Just hemkommen från Skagen. Åh, så vackert, vid/på Grenen! En fot i Kattegatt, en fot i Skagerack! och havet "talade"...
Nu till Dig...

You are so beautiful...kommer Du ihåg melodin?
Vackert smycke! Du blir oslagbar, på Röda mattan.
Undrar vem av alla(vackra UNGA) män, som kommer med en röd ros och, ställer frågan:
Shall we dance?

Nu väntar jag bara på en bild på de skor Du ska ha, haha.
Mycket lycka till Dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards