Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

I morgon ska jag bli normal!

Av Annika - 4 januari 2010 21:22


I morgon ska jag gå upp kl sju! (Hur går sådant till??)
Jovisst, jag kunde lagt mötet senare, man jag vill bli NORMAL igen!

Att lägga sig tre på natten och sova till tio är INTE normalt. Nu får det vara slut.


Jag vill bli effektiv och energisk och glatt - hrm - hoppa upp ur sängen tidigt på morgonen. I mörkret. Och kylan.

  


I morgon ska det ske. Då ska jag till Nordpolen.

Kommer nog inte att ha energi nog att sätta på datorn innan jag åker såå....see you tomorrow evening!


Annika - tappade bort handlingen i CSI. Vem dödade vem? Bloggar istället....

 
 
Sussi

Sussi

4 januari 2010 21:41

Om man fick gå upp kl 7 ändå! I morgon ringer klockan lite före 4. Då är det bara att klä på sig och gå på en promenad med Doris..
Nog för att jag älskar henne och står ut med morgonpromenaden men kan hon inte lära sig att gå på toaletten istället hihi

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

4 januari 2010 21:48

Jag hade en liiiiiten hund en gång i tiden, som kissade i badrummet. Har man stooooor hund får man skylla sig själv. (hihi)

Och klockan fyra låter ju okej i mitt nuvarande schema, då skulle jag kunnat gå ut innan jag gick och la mig :)

http://www.banfield.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mr Bogus

4 januari 2010 22:01

Ja, det tufft att byta tillbaka igen. Av någon anledning är det lättare att vara uppe längre på kvällarna o en bit på natten. Och sen sova halva dagen. Så är det för mig. Men det brukar funka efter 2-3 dar så är man tillbaka i ordinarie vanor.

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

5 januari 2010 15:45

Vi det klockslaget vände jag mig belåtet om och drog täcket över huvudet igen... Är ledig hela denna vecka!

Häftig matsal, i förra inlägget!
Det gäller verkligen att kunna profilera sig.
Kul idé det där med att ha kvar en symaskin på varje bord.

Nu har jag läst ut Kvinnan i klippan!
Fint uppbyggd historisk berättelse med oväntat rafflande upplösning! Den kan du minsann var stolt över!

Kramar!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

5 januari 2010 15:48

TACK, Titti!
Jag är stolt...över Minya :) Att hon fixade det! :)

http://www.banfield.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards