Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Annika - 24 januari 2010 21:10


Sitter och tittar på Johan Falk - med vetskap om att jag inte kommer att få se slutet. Äsch, så irriterande.


Och så har jag läst manuset till filmen vi ska spela in - "Lyckliga jävel". Den kommer så småningom på TV. Vår lilla scen i nattens mörker består av att jag och min  man varit på lyxkrog och nu beger oss hemåt. Efter mycket om och men lyckas vi få tag i en taxi och hoppar in i bilen.


Det ska bli kul. Speciellt att träffa Producent-Annika. Det är ju hela grejen, att jag får chans att möta henne. Vi två ska ju göra "Kvinnan i Klippan"-filmen! (He he)

  


Har just fått reda på att mannen som ska spela MIN man är Producent-Annikas man. Oooops!!  Kanske inte det bästa att börja vänskapen med att gå på krogen med hennes man   


Annika - så där är det i filmens värld......

Av Annika - 24 januari 2010 17:20


Håller på att bli förkyld. Jag fryser och är urtrött samtidigt som jag harklar och hostar. Och DET var väl en bra tajmning!! (NOT!)


Har legat i ett varmt bad en timme för att sluta att frysa. Och jag har inte ens gått ut i natten ännu!! Sex timmar kvar.....   


Jag ska försöka sova några timmar och sedan droga mig med Albyl.

 "The show must go on!" Så är det i showbiz.


Annika - shitshitshitshit

Av Annika - 24 januari 2010 14:14


Hade ingenting att göra idag. BIO - vill jag gå på!
Försökte få tag på min son utan resultat. Försökte med några kompisar - ingen hemma. Nähääää.....

Hängde istället på mig kameran och beslutade mig för en rundtur i Slottsskogen.


Efter diverse foton på änder, skator och sälar (ååh, mina bloggläsare kommer att SPY på ankfoton och sälfoton om några månader!) så vände lyckan!!


Kolla, vad jag upptäckte.....!


  

Tre stycken riktiga rådjur. (D v s rådjur i frihet och inte bakom stängsel). 

Jag tor de hade kommit för att hälsa på sina Bambi-kompisar som var inspärrade.

(snyft)

 

Jag var alldeles ensam, dessutom, så det var lite speciellt att stå där och försöka smyga upp kameran utan att dom märkte mig.


  

Är det någon där?

 

Trodde jag var upptäckt, men nej....!

I alla fall brydde hon sig inte.

 

Jag följde henne i flera minuter.....


     

Men DÄR upptäckte hon mig!


    


Heeeelp....tillbaka till kompisarna!!

Varpå alla försvann in i skogen.



Annika - på rådjurssafari :)

Av Annika - 24 januari 2010 09:51


Det är -6 grader här. Igen.

Och jag tänker på den kommande natten och filminspelningen.

Det här blir tufft. Jag som hade hoppats på +10 !


Jag har två problem:

1) Kappan. Min kappa är en HÖSTkappa. Den är definitivt inte gjord för minusgrader. Dessutom är den figursydd och så trång att jag inte kan få på mig mer än EN tröja.


2) Skorna. Jag ska ha sommarskor på mig!! S-o-m-m-a-r! Jag ska trippa runt i snöslask och minusgrader i tunna, öppna skor och se avslappnad och vacker ut. Ha ha ha ha!


Jag har filat på en idé. Ska försöka parkera bilen på Linnégatan och har jag en fruktansvärd tur så blir inspelningen i närheten av min bil, så att jag kan hoppa in och värma mig emellanåt. Fast gatan är lång. Väldigt lång. Så här krävs det som sagt - tur.


Annika - kommer att ta med mig stora snowjoggingstövlarna också

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards