Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Annika - 28 januari 2010 21:58


Nu stänger jag bloggen för ett tag....tills jag mår bättre igen.


Känner att det blir så gnälligt här inne annars - för just nu mår jag piss, faktiskt.


Såå ....den här bloggen öppnas när jag är på bättringsväg.

Ha en härlig, skön, kul och positiv tid så ses vi igen om ett tag.


Annika - med "igenproppat" huvud

 


Av Annika - 28 januari 2010 17:45


Jag överlevde dagen!!


Usch, måste ha fått nån form av influensa för jag mår verkligen inte bra.

Sov sisådär tre timmar i natt - igen - så det var tufft att kliva upp halv sju.


När jag väl drog igång fick jag så fruktansvärt ont i halsen efter en timme. Den bara svullnade igen. Jag fick hinka i mig varmt te för att över huvud taget kunna fortsätta och har fortfarande svinont. Kanske inte det bästa att prata i åtta timmar när man är sjuk......


Men jag tog mig igenom alla teorier och övningar i alla fall. PUH!


  

Det här är vårt fina konferensrum.


  

Havsutsikt!


Nu ska jag försöka halvsova några timmar innan middagen klockan åtta.

Jag kunde LÄTT hoppa över den....


Nu är det bara en dag kvar! Jag SKA klara det!
Jag ska också ta mig igenom Vallda-mötet i kyrkan på lördag.

SEDAN ska jag kollapsa hemma i min säng!


Annika - man orkar mycket mer än man tror

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards