Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Snart är det dax! Spännande!

Av Annika - 24 januari 2010 21:10


Sitter och tittar på Johan Falk - med vetskap om att jag inte kommer att få se slutet. Äsch, så irriterande.


Och så har jag läst manuset till filmen vi ska spela in - "Lyckliga jävel". Den kommer så småningom på TV. Vår lilla scen i nattens mörker består av att jag och min  man varit på lyxkrog och nu beger oss hemåt. Efter mycket om och men lyckas vi få tag i en taxi och hoppar in i bilen.


Det ska bli kul. Speciellt att träffa Producent-Annika. Det är ju hela grejen, att jag får chans att möta henne. Vi två ska ju göra "Kvinnan i Klippan"-filmen! (He he)

  


Har just fått reda på att mannen som ska spela MIN man är Producent-Annikas man. Oooops!!  Kanske inte det bästa att börja vänskapen med att gå på krogen med hennes man   


Annika - så där är det i filmens värld......

 
 
anonym81

anonym81

24 januari 2010 22:06

Hej

Tack så otroligt mycket för ditt fina inlägg, det värmer såå otroligt. JAg har kollat upp att det inte är något fysiskt fel, alla värden är bra, jag är fri från depressionen, men däremot är det nog min självkänsla som spökar.Jag går hos en kurator som ska hjälpa mig på allvar med den biten nu.
Tack för tipset om boken , tyvärr har jag långt till mitt bibliotek så jag kan inte beställa hem den om dem inte har den inne, men om jag besöker bibblan någon gång i något ärende ska jag försöka komma ihåg att låna den. Tröttheten kan också bero på att jag känner att jag inte har något vettigt att göra, går hemma, har just inga vänner, inget jobb osv. ( fast jag söker =) ) Visst går livet upp och ner. Fast egentligen tycker jag inte att det är något fel på mig mer det att jag tycker att mitt utseende inte är bra. Men vet att det blir bättre om ett tag ... Jag gillar verkligen sida!! och återigen... Tack så mycket! Det både glädjer och värmer mig att du har tittat in och läst lite samt skrivit kommentar... Tack Tack..

http://anonym81.bloggagratis.se

 
anonym81

anonym81

24 januari 2010 22:08

Glömde..... vad spännande det låter med filminspelningen.. längtar tills den kommer på tv...=)

http://anonym81.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards