Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Hjälp mig välja, pleaseee.....

Av Annika - 23 maj 2010 19:32


Jag kan inte välja.

Jag blir tokig.

Vilken av dom här två ska jag ta?


  


  


OCH - nästa fråga - är den här för "skruvad"? D v s för sne´?
Jag försöker vara lite...hrm....konstnärlig....

  

Alla av oss har ju gått runt i samma park och kommer att ha samma sorts foton - och hur kul är det?


  


Snälla, kan jag få ett utlåtande?
Ni har ett dygn på er.

Vinnare kommer att få en.....resa till.....hrm....Bahamas!!


Nä, skoja bara.

Men om ni kommer till Göteborg ska jag visa er ovanstående staty.

Lovar! :)


Annika - i valet och kvalet

 
 
Ingen bild

marieg

23 maj 2010 20:41

den översta bilden, så klart, med dropparna (istället för jämna strålar) det verkar ju som om tiden har hackat, jättebra foto!

 
Annika

Annika

23 maj 2010 21:07

Tack, Marie.
Det är faktiskt mkt bättre i verkligheten, blir lite oskarpt här på bloggen tycker jag.

Väntar på mer uppfattningar :)

Kram

http://www.banfield.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Titti

23 maj 2010 21:13

Instämmer med Marie!

 
Stort och smått

Stort och smått

23 maj 2010 22:35

Vad ska du ha bilderna till? Vad är det du vill visa med de första? Reklam för parken, eller något annat?
Den sneda är för sned tycker jag.

http://stortosmatt.blogspot.com

 
Ingen bild

Mr Bogus

24 maj 2010 08:33

Jag tycker du ska ta den första. Ser lite coolare ut än nummer 2. Får jag åka med till Bahamas om du vinner ? (Smile)

 
Annika

Annika

24 maj 2010 09:05

Tack, Titti!
Aaah, min mästefotograf Agneta :)
Temat är "vatten" kopplat till Trädgårdsföreningen. Jag har några andra vattenbilder jag ska komplettera med. (Det är alltså vår hemläxa i fotokursen.)
Bra, då tar jag bort snea bilden.

Bogus, tack....jag ska visa dig statyn...var det ju... :) (LOL)

http://www.banfield.bloggagratis.se

 
Ingen bild

K.R.

24 maj 2010 13:16

Första bilden. Definitivt.
Vilken vacker staty....gillade faktiskt den bilden trots snedheten.
Lycka till, du har talang.

 
Stort och smått

Stort och smått

24 maj 2010 17:21

Lite sent påtänkt nu kanske, men jag hade nog föredragit om du sänkt kameran lite och hamnat strax ovanför vattnet. Så att vattnet hamnade mer i fokus.

http://stortosmatt.blogspot.com

 
Annika

Annika

24 maj 2010 17:42

Ahaaa, men sådana bilder har jag OCKSÅ.
(Här finns det resurser...)

Kanske skall skicka in en av dom istället.
Tack för tipset.

http://www.banfield.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards