Direktlänk till inlägg 10 augusti 2008

Drömtydare sökes!

Av Annika - 10 augusti 2008 09:10


Allså...nu har jag ett problem! Please help me! Jag drömmer samma dröm om och om och om igen. Det har aldrig hänt förut, så det här måste vara superduperviktigt! Men drömmen är totalt KNÄPP!


Jag drömmer att jag måste intervjua Zlatan (!!) - om fotboll! ha ha ha - men jag kommer inte fram till honom p g a hans "hov". Två gånger har jag mot alla odds fått tag på honom. Då har vi bara suttit och flamsat och skrattat, inte sagt ett ord om fotboll men blivit jättebra kompisar, skakat hand, "bye bye" och så har jag gått därifrån. Men i natt kom jag ta mig katten inte fram !! (Skratt)


Men allså....1) Jag är totalt ointresserad av fotboll! Visst, jag ser på EM och VM, men vet inte ens vad "offside" betyder. Och bryr mig inte. 2) Jag är totalt ointresserad av Zlatan. Visst, jag läste väl några artiklar under EM och vet att han spelar i Inter. "That´s it!"


Efter ännu en dröm i natt är jag däremot övertygad om att detta inte har något som helst vare sig med fotboll eller Zlatan att göra. Måste symbolisera något annat. Kanske är det intervjun som är viktig?? Något jag ska nå fram till? Ett mål jag kämpar för? (Men har ingen aning om vad det är!!)


Okej, alla drömtydare där ute. Kan man kanske får lite help här? Jag börjar bli orolig för att jag djupt där inne i mitt undermedvetna gillar fotboll! Ha ha ha! Och snälla Zlatan, kan du slå en signal så att vi får reda ut det här. Börjar faktiskt tröttna på dig, nu....!! (fniss)

Annika - som bara inte fattar vad den här drömmen vill säga mig!

 
 
Ingen bild

Sussie

10 augusti 2008 11:34

Jag tror ju det är som du säger....något diffust mål som du längtar efter men inte riktigt kan nå. Kanske någon/några som står ivägen för dig? Det verkar ju som det blir jättebra NÄR du väl når målet eftersom du och Zlatan har så trevligt ihop. (Skratt)

Lycka till, får se vad det blir av det här.
Sussie

 
Ingen bild

Vicky

10 augusti 2008 11:49

En dröm att bli journalist?

 
Ingen bild

Annika

10 augusti 2008 15:22

Nä, journalistdrömmarna kom av sig för 35 år sedan. Haha! Så det tror jag inte. Men jag är själv inne på att det är något diffust mål jag ska försöka uppnå....kan inte riktigt fatta vad det är, bara. Och några folk i vägen?? Hmm, det är ALLTID folk i vägen. (Skratt) Nä, ärligt talat, kan inte koppla ihop det med någonting....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards