Direktlänk till inlägg 12 november 2008

Hemma från IKEA

Av Annika - 12 november 2008 18:00


Om ni ska åka till IKEA i Göteborg - välj Kållered istället för Bäckebol. I det sistnämnda varuhuset är det nämligen ombygge så att det står härligt till. Totalt förvirrande! Och definitivt inte inspirerande. 

 


 Vivi blev så trött så att hon gick och la sig (skratt) 

 


 För att klara ombyggnationen hade IKEA smällt upp ett "tält" - eller vad jag ska kalla det - där det regnade in. Massor med vatten på marken, halvkallt och saker huller om buller. Nä....inget kul! Jag köpte två soffkuddar och en kontakt. Sedan räckte det.


För övrigt ser jag på IKEAS hemsida att dom marknadsför JULEN 2009!

Okej, nog för att julen startar alldeles för tidigt - men 13 månader innan är väl att ta i!! (Skratt)


Annika - som inte ens hunnit starta med julen 2008

 
 
Titti

Titti

12 november 2008 19:33

DET går inte ATT ÅKA TILL IKEA OCH KÖPA INGENTING!
Jag vill åka dit snart-snart, men kämpar emot för jag vill ha lite pengar kvar när vi ska till Stockholm 1:a advent... (2008!)

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

12 november 2008 19:51

Nej, du har helt rätt, visst ÄR det konstigt??! Jag kan åka ut till vilket shoppingcenter som helst och komma därifrån utan att ha köpt något. Men IKEA - det är omöjligt!!

Magi!! :=) HA HA!

Annika

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards