Direktlänk till inlägg 6 december 2008

Vad har hänt i Veckan?

Av Annika - 6 december 2008 19:13


Jag köper nästan aldrig kändisblaskorna. Bara när jag är sjuk och nån gång ibland när jag åker tåg. Anledningen är a) inget har hänt sedan förra gången b) inget av det som står är sant.


Men eftersom jag nu köpte Hänt i Vecket så får ni här en genomgång av de SUPERviktiga nyheterna!

 


Liza kysste Jan! WOWW!

TÄNK om jag inte fått reda på det!

Vad torftigt mitt liv hade varit!


 


Nya Travolta.

Jag säger bara - WOW! På riktigt denna gång!

Inte helt fel!

 


 Det här skulle jag faktiskt vilja se. Ola Salo som Jesus. Jag älskar Jesus Christ Superstar! Och jag tycker Ola är "cooool"! :)

Han är säkert kanonbra i rollen som Jesus som den prästson han är. (Ler)


 


...roligaste i hela tidningen. Men det var nog inte menat så.

Översätt bildtexten till engelska: "Zlatan was proud of his balls!"

Hade han hållt två bollar hade jag skrattat ihjäl mig.

Fattade dom hur roligt det ÄR!!


För övrigt var det samma mänskor som blev kära, skilde sig, grälade, var otrogna, gick på premiär, fick barn osv som för några år sedan.


Och det var veckans Hänt i Veckan :) Så slipper ni köpa DEN.


Annika - inget är nytt under solen



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards