Alla inlägg den 9 december 2008

Av Annika - 9 december 2008 18:32



HANDS FREE - himla bra!! 



Annika - som inte har nån telefon i örat, bara ringar....

Av Annika - 9 december 2008 16:29


 


 

Idag har jag varit på hälsokost och slått till med "det tunga artilleriet". Den här flytande Ginsana funkar så kanonbra på mig! Jag har prövat alla möjliga andra hälsokostprylar - rysk rot, Kan Jang, Chisandra, röd solhatt m.m - och märker inte någon större skillnad. Men den här är fantastisk!


Jag försöker att köpa den så sällan som möjligt för jag tror man vänjer sig om man skulle äta den jämnt. Någon gång om året, när man fått en "down-period" är perfekt. Efter några dagar brukar jag förvandlas till "Duracellkvinnan".

 


 Och så var det dags att köpa julkort. En del är SÅ vackra men dom är också SÅ dyra! Brukar köpa några få dyra till mina allra bästa vänner :) :)


Annika - skriver julkort för fullt....

Av Annika - 9 december 2008 10:55


Det här är min allra vackraste julsak! En nötskål.

Den ser inte mycket ut för världen, repad och nött med en stor spricka. Men den tillhörde min mormor och när hon dog gick den över till min mamma. Den har funnits med oss varenda jul sedan långt innan jag föddes.


Så jag tittar på den och tänker att ibland är utsidan ärrad och rynkig men de minnen och den visdom man bär med sig är värd så mycket mer. Ett perfekt yttre kan aldrig ersätta kraften, utstrålningen och själen i en människa - eller en sak.


Och om man inte förstår det kan det ibland gå TOTALT överstyr:



Jocelyn Wildenstein, den 62-åriga "kattkvinnan", har lagt 25 miljoner på operationer. Numera kallas hon "Frankensteins Brud."


Annika - för mycket pengar garanterar inte lycka....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards