Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

Känner mig som en advokat!

Av Annika - 16 januari 2010 20:13


Jag tog en vända på gymet.

Sedan satte jag mig vid datorn. Då var klockan tre. Jag sitter här ÄN.

F-E-M timmar! Puuuuuuuuh!!!!!!


Jag har gjort klart alla papper jag ska skicka till advokaten - och jizzez vilken tid det tog.


Först tog det tid för mig att fatta hur jag skulle göra en skärmdump på mina mail! Hur GÖR man?! (Som sagt, jag är inte världens mest tekniska person.)


Till slut googlade jag fram en instruktion, fick en bild som jag till SLUT fattade jag skulle öppna i "Paint". Men därefter skulle jag skriva ut den och då blev den gigantisk. Så jag måste få in den i ett fotoprogram....och när jag äntligen fått bilden rätt och skulle skriva ut den nya bilden fastnade papperna i min nya skrivare som jag inte har en instruktionsbok  till. Fördetfinnsingenjävlainstruktionsbok!!!!!!!!!!

 

Aaaaaarrrrrrggggggghhhhhhhhhhhh!!!!   


Fick ett utbrott.

Fick ett utbrott till.

Drog ut papperna med risk för stor förödelse.

 


Sådär, ja. Började från början.
Tog screenshots på allt. Allt!!

Skrev, sorterade, numrerade, tog kopior på fakturor, tog nya screenshots på bankinbetalningar, skrev lista på vittnen som ska kallas....och VOILA!!!


KLART! Jag är KLAR! Woooeeeeh!


Och jag är slut. Absolut slut. Jag har sån jäkla huvudvärk. Måste nog ta en Albyl fast jag aldrig tar medicin. Är anti-medicin-tagare.


Men NU är jag rustad till TÄN-DER-NA!


Annika - "Bring it ON!!!"

 

 
 
Ingen bild

Tommy

16 januari 2010 22:53

Du vet ju hur en sann tekniker gör? Om det inte funkar med en hammare tar man en slägga!
Brukar kallas Teknostress, men du har säkert nytta av att vara på topp med dessa extra adrenalinshots!
Lycka till!

 
Annika

Annika

17 januari 2010 09:51

Teknostress??
Ahaa, SÅN stress har jag - rätt ofta. :) :)

http://www.banfield.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 juni 2010 16:53

När jag startade denna blogg för drygt två år sedan hade jag som mål att skildra produktionen och tryckningen av min bok "Kvinnan i Klippan." När boken kom ut skulle jag sluta blogga. Trodde jag. Ha ha. Men bloggen ville annorlunda. Dessutom ...

Av Annika - 27 juni 2010 10:09

  Kunde inte sova i natt. Kände mig  "konstig" och svettig. Men speciellt varmt var det ju inte.   Vid halv fyra tiden var jag uppe och funderade på att kanske ta en nattlig promenad. Till slut, vid femtiden, gled jag in i dimmornas land och ...

Av Annika - 26 juni 2010 18:04


  Lade mig i Slottsskogen med min lilla picknick och försökte få färg på de kritvita benen. Och ansiktet. Där låg jag i två timmar - tills jag kände hur det började göra ont på läppen, precis där jag brukar få munsår. Neeeeeej!! Nejnejnejnejnej! Ja...

Av Annika - 26 juni 2010 11:51

  Flås...flås...flås...flås...   Har powerwalkat runt Slottsskogen och tittat på resterna av midsommarfesten. Vi var dock en hel hög med hurtiga motionärer som forsade fram mellan träden :)   Lagom varmt just nu. Men hettan kommer nog a...

Av Annika - 26 juni 2010 10:05


         God morgon!Hoppas ni vaknar utan baksmälla :)   Himlen är knallblå! Men i går kväll var det svarta moln på himlen och en kraftig blåst. Och KALLT. Så jag vet inte hur det gick för utomhusfirarna.   Läste att det förr i tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards