Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Annika - 20 juni 2008 20:00


Idag fick jag ett massutskick från Paula beträffande WPPD.

Jag publicerar det här. Det är inte ett nytt meddelande utan i stort sett samma som gått ut tidigare år.


Jag kommer att ta ner min hemsida WPPD.se om någon vecka, så det ligger kvar ett tag till.


Sedan jag gjorde mitt senaste inlägg om WPPD har jag fått höra att vissa människor har skickat runt mail där det förekommer instruktioner omkring WPPD som enligt uppgift skall komma från Arvol. Jag kan säga på rak arm att det gör dom inte. Arvol håller inte på med New Age och skulle aldrig uttrycka sig på det sätt som dessa mail ger utlopp för. Tråkigt att man inte kan respektera en ansedd andlig ledare utan istället använder honom för egna syften.


Annika - firar sommarsolståndet på mitt eget sätt i morgon

Av Annika - 20 juni 2008 18:05


Stången kom upp i år som alla andra år....



Hjääälp, vad den lutar. Vinden var minst sagt FRISK - så lite läskigt var det.



 Vallda folkdanslag underhöll:



Sedan tillbringade jag och min kompis två timmar över kaffekoppen med vilda diskussioner om Minya och Skjöld. Som vanligt har jag ingen aning om hur boken skall sluta. Men det löste sig över en kopp kaffe. Allt trillade på plats. "Den här boken blir en bestseller!" sa min kompis. Ja - den blir i alla fall något helt annat än vad jag tänkt!! Och jag är helt förstummad! Ojjjj!


Men en sak återstår - jag måste tillbaka till Vitlyckehällen och leta efter...något. Och om jag hittar DET, då blir jag nästan "rädd" på allvar. Nej, inte rädd. Bara mållös. Mer info kommer :)


Annika - som äter ännu mer jordgubbar för att bli ännu mer förgiftad (fniss)


Av Annika - 20 juni 2008 09:16


Önskar er alla ute i landet en härlig, underbar midsommar, vad ni än gör, var ni än är!


Midsommarstänger har hittats på hällristningarna i Bohuslän - så möjligtvis är den här traditionen mer än 3000 år gammal! Är det inte läckert?! 


HA EN UNDERBAR DAG!


Annika - som satt på Bear Butte i South Dakota förra midsommaraftonen. Aaaah, det var härligt! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards