Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Annika - 30 juni 2008 20:18


På Vitlycke museum uppe i Tanum har dom världens finaste smycken, alla med forntidsanknytning.  Skulle kunna köpa med mig rubbet hem (skratt). Speciellt bronssmyckena.


Det här köpte jag sist, det är en kopia av en viking-design. Ser ni ormen?  


Annika - vill ha mer smycken från muséet. Jag vill, jag vill!!


Av Annika - 30 juni 2008 16:18


Idag lunchade jag med min son. Om ni vill äta god, indisk mat i Göteborg rekommenderar jag varmt Indian Star på Södra vägen! Dom fick fyra fyrar av fem möjliga i Göteborgs-Posten.


Sedan skjutsade jag ut honom till Toyota, där han äntligen skulle få hämta sin nya bil som han skall leasa, en Toyota Aygo. Jättegullig liten miljöbil som har blivit himla poppis. Ser den överallt här i Göteborg! Lätt att parkera också! Så nu har vi var sin miljöbil, det är väl braaaaa? :)


Annika - som kör en Toyota Prius och som hoppas på en gratis bil nu när jag gör reklam för Toyota (fniss fniss)


--------------------


Min son kollar in sin splitternya bil:



 Vilket välkomnande på Toyota!! Smart kundservice! :



Av Annika - 30 juni 2008 10:18


Hurra! Idag fick jag reda på att vår film kom med på Riddu Riddu festivalen - det är en av de största ursprungsfestivaler i världen med besökare från massor med länder. Festivalen går av stapeln i Norge, 15 mil utanför Tromsö och börjar 9/7. (Filmprogrammet har inte kommit upp på nätet ännu).


Jag och Folke är inbjudna, ska prata med honom men det ligger så himla långt borta från alla allfartsvägar, så jag är lite tveksam....


Annika - på väg att luncha med min son

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards